Už dávno jsem si všiml, že při trochu ostřejší jízdě začnu v autě cítit nějakou vůni, jako vodu do ostřikovače. Šáfa může potvrdit
. Teď v alpách jsem si všiml, že v pravotočivých zatáčkách samovolně začne vytékat voda z levé trysky ostřikovače a docela dost. Mám to i na videu
. Hledal jsem na internetu, jestli se to taky někomu děje a našel jsem jen tohle:
http://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=418340. Vypadá to, že v NAčku tam je zpětný ventil, který by snad měl zabránit i tomu, aby voda samovolně nevytékala. V NCčku nic takového není. Je tam jen obyčejná spojka.
Něco tam ale musí být, co by mělo zabránit, aby voda sama netekla. Možná samotná tryska by měla propustit vodu až od nějakého tlaku a ta moje je vadná. Nemá někdo stejný problém?