v skratke tak ako napisal vhml.
pouzijes 2oka klasika 7/16" pre pásy dlzky aspon 25mm, ja som tam dal myslim 30mm, standardne ich dostanes spolu s pasmi plnu rit.
potom zozenies v nejakom raceshope 3mm hruby plat s navarenou maticou takisto 7/16" idealne pozink. tie plechy su 65x65mm velke takze mas nejakych 42 stvorcovych cm, takze si 2cm cez poziadavku fia homo
no a hard part je samozrejme to nejako rozumne trafit... ako prve je treba mat namontovanu sedacku na mieste kde bude a ostane. ak mas v plane mat sedacku akokolvek inak ako napevno tak na 6body zabudni. Asi ide navarit tyč cez pojazdy a na ne chytit tento pas ale to sa mi zda ako riadna kravina, pokial nemas 160cm... inak budes proste vysoko cucat z auta.
takze ked sedacku mas namontovanu, daj prec vankuse, a kriedou kolmo obkresli obrys otvoru na koberec. zmeraj sublerou vzdialenost od koberca po sedacku a pouzi goniometricke funkcie na vypocitanie toho o kolko cm budes mat posunute smerom dozadu diery pre uchytenie pasu voči tomuto nakreslenemu otvoru.
malo by to byt pod 10° uhlom, mali by byt od seba vzdialene 8-10" ak sa nemylim, takze 20-25cm. takze si najdes stred otvoru na sedacku, opat spravis ciarku...
spravis kolmicu cez tuto ciarku ktora bude kolma na nakresleny otvor na koberci
v pozadovanej vzdialenosti si spravis kolmicu na tuto kolmicu a vo vzdialenosti 20cm navrtas otvor.... ak sa bojis aby ti diera nevysla do nosnika, tak daj prec koberec a pozri sa ako ti to vychadza...kde je nosnik ? vzadu za zadnymi uchytmi sedacky alebo niekde medzi nimi je taky stvorcovy "stupel" ktory vedie presne do nosniku. takze staci spravit kriedou alebo páskou ciaru smerom dopredu od tohto stuplu a zistis ci si v nosniku alebo mimo neho. ak si v nosniku, nastupuje kladivo a musis proste sedacku natlacit viac na stredovy tunel (kladivom nebit po sedacke ale po stredovom tuneli
).
takto to mam vyriesene na spolujazdovi, kde je dost miesta na tie "oká".
na soferovi kde sa pod sedacku oko nezmesti mam custom made (vyrezane na vodnom luci) uchyty, podobne tomu uplne v pravo na fotke, akurat je to viac heavy duty.
najvacsi pain in the ass je nastavit spravnu dlzku tych pasov, kedze tam nie je ziadny posuvnik a "uzol" alebo ako to nazvat ktory som pouzil ja je tak idiotsky ze to nastavovat je proste hrôza.
https://www.youtube.com/watch?v=zGcN-JAMw3c 0:45
ak ti nieco nie je jasne a predpokladam ze nie je z mojeho prispevku, tak ti to zajtra mozem odfotit...