Swap z 1.8 NA na 1.8 NB 103kW

Swap z 1.8 NA na 1.8 NB 103kW

Příspěvekod OndřejS » 17 lis 2016, 12:49

Ahoj vespolek, můj motor v NAčku je na tom špatně (a to i po GO) tak hledám jiný. Zajímá mě co je třeba ke swapu 1.8 103kW z NB. Jestli můžu jet na NA jednotce, jestli sedí svody, silentbloky, převodovka, CAM senzor atd... Díky moc za každou reakci :)
96 Miata - 1.8l - Black/Tan http://ondrejsedlacik.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
OndřejS
 
Příspěvky: 194
Registrován: 04 říj 2015, 17:40
Bydliště: Krmelín (OSTRAVA)

Re: Swap z 1.8 NA na 1.8 NB 103kW

Příspěvekod AndrewG » 17 lis 2016, 23:19

easiest swap ever... ako spravne poznamenal na linku nižšie človek, je to tak jednoduche, až by sa to nemalo volať swap ale iba výmena, pretože prakticky iba o to ide.... v skratke, vsetky snimace z NB das prec, pouzijes tvoje sucastne snimace, vratane CAS vzadu na vacke. nechavas si NA skrtiacu klapku, NB palivovu listu a dalej si velmi z hlavy nepamatam....prestuduj si:
http://www.mx5atlanta.com/forums/showth ... P4W-(99-00)-into-94-97-NA-How-To
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Swap z 1.8 NA na 1.8 NB 103kW

Příspěvekod OndřejS » 18 lis 2016, 13:05

Díky za info :!: Mám ještě jednu otázku, resp. 2..potřebuju RPM controller? K čemu to slouží? A co je VICS? :)
96 Miata - 1.8l - Black/Tan http://ondrejsedlacik.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
OndřejS
 
Příspěvky: 194
Registrován: 04 říj 2015, 17:40
Bydliště: Krmelín (OSTRAVA)

Re: Swap z 1.8 NA na 1.8 NB 103kW

Příspěvekod AndrewG » 18 lis 2016, 15:33

Vics su klapky v sani ktore menia dlzku (alebo objem, nie som si isty) sania. Rpm controler sluzi na nastavenie otacok pri ktorych sa klapky otvoria a tym ide vzduch kratsou cestou. Sluzi to na to, ze pri nizkych otackach chces mat sanie dlhe pre lepsi krutak a pri vysokych kratke pre lepsi top end vykon. Potrebovat to nepotrebujes, klapky nozu byt cely cas zavrete, cin stratis par koni na vrchu. Druha moznost je dat klapky prec cim stratis zase krutak....dalsia moznost je pouzit sanie z vvt motoru (nazyvane flattop) ktore klapky nema a malo by dat par koni naviac. Uz sa ale zhana tazko aj z uk, dalo sa zohnat okolo 70-100£
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Swap z 1.8 NA na 1.8 NB 103kW

Příspěvekod OndřejS » 18 lis 2016, 18:11

Super, pro začátek bude stačit bez aktivního VICS a časem bych to nějak vymyslel, líbí se mi teda hlavně ten kroutak :lol: opět dík Andrew
96 Miata - 1.8l - Black/Tan http://ondrejsedlacik.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
OndřejS
 
Příspěvky: 194
Registrován: 04 říj 2015, 17:40
Bydliště: Krmelín (OSTRAVA)

Re: Swap z 1.8 NA na 1.8 NB 103kW

Příspěvekod elektron » 18 lis 2016, 21:38

A ako sa da pouzit cas senzor z NA, ponecha sa cele veko ventilov z NA?
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp
Uživatelský avatar
elektron
 
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2010, 22:36
Bydliště: Zilina

Re: Swap z 1.8 NA na 1.8 NB 103kW

Příspěvekod AndrewG » 18 lis 2016, 23:48

Ano, diera pre cas je na nb motore len zaslwpena zatkou. Myalim ze ide pouzit aj nb veko, nie som si ale isty ako ma vzadu otvor. Ale predpokladam ze rovnako ako NA, len mu pribudla dierka v predu na NBckovy typ CAS.
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58


Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 návštevníků

cron