Brandon píše:Pak bych ještě prosil o odpověď co je pravdy na tom, že členové rady mají účast na Cupu zdarma (což jsem se někde dočetl a věřím, že je to pomluva), což by mi přišlo jak dost velká nestoudnost .
Brandon píše:Že stavitelné pružiny a tlumiče mají zásadní vliv na jízdní vlastnosti je svatá pravda a jak vidíte, nikdo to tu zatím neodporoval. Je ovšem absolutní nepravda, že stavitelné coilovery fungují lépe než nestavitelný podovzek složený z vlastního výběru tlumiče a pružiny.
Takže prosím ještě jednou odpověď na mou otázku, která stále nepřišla. Pokud nebyla má myšlenka srozumitelná, tak jinak formuluji ještě jednou - lze snadno sestavit podvozek NEstavitelný, který bude fungovat mnohem lépe než coilover. On stačí primitivní příklad - B12 vs nějaký noname z číny (ebay Street coilover). Tímto majitele s B12 necháte v základní skupině, zatímco. majitel eBay půjde nesmyslně do racing, ačkoliv jsou tyto podvozky kvalitou těžká mizérie.
Brandon píše:Pak bych ještě prosil o odpověď co je pravdy na tom, že členové rady mají účast na Cupu zdarma (což jsem se někde dočetl a věřím, že je to pomluva), což by mi přišlo jak dost velká nestoudnost .
m8rinek píše:Předem bych rád upozornil, že MX5 Cup jsem nikdy nejel, ale pořádal jsem pár srandamačů vlastních a celkem dost jsem se zajímal o stavbu Rally vozu pro MČR.
Jsme celkem dobrá komunita a můžeme být rádi, že někdo má dostatek energie a chuti něco takového pořádat, stanovil pravidla (hádám, že to není z jedné hlavy) a pokud chci daný závod jezdit musím se pravidlům přizpůsobit a tento prostor pro diskuzi je hádám jenom dobrá vůle pořadatelů vyjít vstříc ,,všem,,. Ve světě motorsportu to funguje tak, že si zvolím závod a jeho danou kategorii a pro něj postavím, přizpůsobím, nebo zakoupím auto. Takže ano v pravidlem mám ,,Coilover,, pro vyšší třídu tak ve vyšší třídě jsem, nebo mám možnost jej zaměnit za dost možná kvalitnější podvozek a jet třídu nižší. Vždyť o tom krom řidičského umění to přeci je, kdo a jak dokáže využít možnosti dané třídy (a je uplně jedno kolik to stojí peněz, i kdybych si nechal udělat tlumiče u Protlumu na míru, tak aby splňovali předpis kategorie Touring, tak mi na to přeci nikdo nemůže říct ani popel, pomůže mi to k pár desetinám, možná sekundě, ale bude mě to stát minimálně 50tkč a přesvědčování p. Křístka, aby se do toho vůbec pustil. Mmch takhle dnes funguje i fabrická R5, která má tlumiče dle homologace, ale už nikdo neudává jejich vlastnosti ani vnitřní složení).
Druhý případ jsou lidé co si nakoupí a namontují do auta díly, které se jim líbí a pak se divý, že takové auto nemá kde jezdit, protože je uplně mimo kategorie (už jsme zažily i zužování karoserie ze Škody 130LR/H na úzkou 130LR) a můžou se všichni akorát vztekat a nadávat, ale víc s tím dělat nejde (navíc nadávat maximálně samy na sebe )).
vhml píše:K tlumičům a vůbec předpisům: Předpisy musí být vždy nastaveny tak, aby se dali i kontrolovat. Můžu si klidně do předpisů napsat miliony detailů, ale pokud je nebudu schopen kontrolovat a vyžadovat, tak jsou naprosto zbytečné a jen předmětem sporů. Když jen v rychlosti vypíchnu pár bodů z předpisů: změna převodových poměrů, odlehčení setrvačníku, změna softwaru ECU. Kdo to bude na závodech kontrolovat a jak? Budete si vzájemně rozebírat auta? Samozřejmě by to v sériových autech být nemělo, ale jak to kontrolovat? Nijak...
Zatímco např coilovery, jiné brzdiče, turbo. To jsou věci na první pohled viditelné a jedině v takovém případě lze jednoduše rozdělovat auta na sériová a nesériová.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků