Tak jsem s tím furt nepohnul, projevuje se to stále stejně - viz. první příspěvek.
Po nastartování studeného motoru sepne ventilátor chladiče a běží pořád bez ohledu na teplotu motoru.
Po nastartování teplého motoru otáčky na ca. 2 vteřiny klesnou na normální volnoběh, pak vyskočí a v tom okamžiku se sepne ventilátor a běží stále.
Vím, že příčinou není:
- škrticí klapka vč. IAC valve a throttle position sensor
- engine coolant temperature sensor
- mass air flow sensor
- intake air temperature sensor
- cooling fan relay
Všechny tyto díly byly postupně měněny za díly z fungujícího jiného auta - žádná změna. Klapka je vyčištěná, že nová nemohla být čistší. .....
Jezdím s volnoběžnýma otáčkama 1100, auto jede normálně a nežere, žít se s tím sice dá, ale stejně mě to štve a rád bych tomu přišel na kloub.
Nějaký nápad, co bych mohl zkusit dál ? Díky!