PeterS píše:boli sme na jednom malom výlete cca 300km a po návrate som si povedal idem ju dochladiť na Pezinskú Babu kde som sa nechal uniesť a obiehal naposlednú chvílu pred zákrutou kde som podradil do 2 a točil a točil až som nebol nazačiatku kolony aut a nevšimol som si v zápale boja otáčky opet sa mi stalo ,že nezasiahol obmedzovac a motor som dostal až k 8000 čo keď som počul ten nezvyčajne vysoký počet otačok (bežne jazdím do 6800-7000) som hned tak či tak začal brzdit. Ono je mi jasné ,že už sú to nebezpečné otáčky ale moja otázka znie stalo sa to už niekomu z vás? (chybu otáčkomeru - neriešim)
PeterS píše:V piatok som absolvoval už v poradí 3 TK a EK z toho vyplýva ,že Miata už ma 6 rokov už pripravuje o peniaze a dáva mi za ne radosť v podobe zábavy za volantom . U nás vyzerá typická STK takto kedže slovenské zákony neuznávajú "jú es ej" import autá:
predné a zadné pozičné svetlá chýba im akési E(číslo) takže prelepiť
hoci je 3-brzdové tiež origo zase nemáme E(číslo)
a áno hmlovka z P206 nesmie chýbať (iba prichytená na páskach)
Emisnú sme samozrejme nedali lebo katalyzátor neobsahuje naše vyfukové potrubie ešte ,že vždy je poruke Fábia alebo iné auto ktoré to spraví za vás.
Dalším nedostatkom je nemáme žiadne výrobný štítok lebo v USA sa nepoužíva http://www.buchtara.cz/buchtara/eshop/1 ... 51-2-Mazda
Inak na brzdách parfektný výsledok takže taký je príbeh a realita slovenských stkáčiek
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 127 návštevníků