m8rinek píše:1) vyplatí se atáčet právě nové kotouče co hází, respektive je to možnost jak si je užít než je rovnou vyhodit. Znovu se nezkroutí. Dál kotouče kde se dá po stočení očekávat alespoň 0,5mm masa. tj. revize rýh, narezlých krajů atp. Ideální je pak dát nové desky, nebo staré líznout na magnetce.
2) nové brzdy při minimálním množství materiálu, špatně zvolené kombinaci komponent nebo při velkých lokálních poškozeních (hluboké vyrezlé plochy). Komponenty brát od výrobců, ne přebalovačů. Nešetřit. Zbytečně nekombinovat různé výrobce. Nebrat internetové reference jako zcela 100%
3)http://www.mjauto.cz/zajizdeni-brzdovych-desticek-a-kotoucu
http://www.renovak.cz/editor/filestore/ ... %20kotoucu
vhml píše:Nové kotouče ATE stojí 2000 za všechny 4
vhml píše:Akorát jsem čuměl o řádek jinam, takže je to bez DPH, ale i tak... Mám slevy v APM, ale na netu se to většinou pohybuje podobně.
vhml píše:Kotouče i destičky byly nový? Nemůžeš zajíždět nový sportovní destičky na novým kotouči...
Magnum_no píše:vhml píše:Kotouče i destičky byly nový? Nemůžeš zajíždět nový sportovní destičky na novým kotouči...
jj oboje bylo nove.... je zajímavé že úplně stejný typ zajíždění jsem udělal s ATE a vše ok
jak bych měl tedy zajíždět nové závodní desky + kotouče? řídil jsem se pouze návodem s krabice HAWK...
a nebo se řídím návodem od Danyho z Honda clubu
http://www.honda-club.cz/forum/cms_view ... hp?aid=163
nikdy předtím jsem problém neměl
Uživatelé procházející toto fórum: Seznam a 40 návštevníků