froxic píše:Jak jsem byl dělat nosníky v Jablonci nad Nisou, tak poté auto chtělo geo. Navštívil jsem vychvalovaného p. Kabátka[/b], tento člověk FAKT UMÍ a neměl žádný problém s MX-5 ani nastavením na míru (závodní vozy dělá běžně) a dokázal přesně vysvětlit, jak se auto bude chovat při každé změně z jednotlivých parametrů. Hodnoty jsem zvolil tak nějak mezi street setupem co je z netu a tím jak se mi auto chová - měl jsem poměrně špatný turn in a spíše nedotáčivost pod plynem.
Původní nastavení...
---------------------------------
Cílové nastavení:
Předek:
záklon: +4.5°
odklon: -1.5°
sbíhavost: 0
Zadek:
odklon: -1.5°
sbíhavost: 1/16 = 0.15°"
---------------------------------
Po navštívení geometrie se nedivím že se tomu nechtělo moc bokem, vzadu fakt velké Ačka a předek celý rozhozený. Vepředu jsme se sice na odklon -1.5° nedostali, ale myslím že -1.4° (na dorazech) je až až a zadek je lehce větší okolo -1.6. Na okreskách toto funguje na jedničku a celkově auto lépe přenáší informace do volantu. Kupodivu se mi i teď ty T1R zdají jako relativně použitelné, RE002 budou ovšem v blízké budoucnosti lepší volbou. Změnil jsem taky nastavení zadního stabilizátoru - byl nastavený na měkko, teď jezdím střed. Předek jsem nechal měkké nastavení. Společně s rollbarem je teď zadní část pevnější.
S tímto nastavením tedy zatím velká spokojenost, auto se konečně chová jak bych očekával
Zpět na Kola, pneu a geometrie
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků