Chlapi. niečo podobné ma zastihlo v Alpách. Po jednej totál knedli na okreske sme neskôr zastali na pumpe oddychovať. Nahodil som kľúčikom a motor zdochýňal. Nepomáhalo ani plyn, niekedy pridal, niekedy nie, proste peklo sa rozbehnúť. Nepomohlo hodinu čakať a chladiť, predsalen bolo 35C+. Dotiahli ma do servisu, kde to mi po hodine a pol povedali, že to opravili, je veľká teplota motora, aj keď čidlo vody a budík nestúpa, ale celkovo veľká teplota. Zaplatil som 40e. Jasné, že to po pár km začalo robiť znovu, tak som zapojil čidlo späť, ktoré odpojili, že to je riešenie, ale aspoň mi začalo ukazovať teplotu vody. Ale tá bola vždy v norme. Zistil som, že rozbehnúť sa je strašné, ale keď cukaním raz dosiahniem 4500 RPM, tak pod plynom to zrýchluje ďalej plynule. Keď pustím plyn a chcem zrýchlovať, tak cukaá v pravidelných intervaloch, nie random. Cukne silno dvakrát a potom tri sekundy ide, cukne, ide a takto sa to opakuje. Opakujem, pod plynom od 4500 necuká. Ale haluz. Prišiel som na pumpu, dal som plnú, z nádrže strašne zasyčalo a prestalo cukať. Odjazdiť som zase späť Alpy, vo Viedni teplo a zápcha a palovo v poslednej štvrťke a zase cukanie. Zastal som v Hainburgu, natankoval plnú, strašný sykot, tlak v nádrži a prišiel bez cukanie domov. Ale keĎ to cuká, je to nejazditeľné, v zápche mi to zdohne, naštartuje na Xtý raz, trúbia po mne, cukanie samotné je veľmi silné, to proste je brutál. Mám video, ale tam to asi nie je také výrazné. Sviečky a palivový filter menený tento rok. Hlavná otázka, či je to naozaj súvisí s tým tankovaním a odvetraním nádrže a 10 minút chladenia, alebo náhoda, ale predtým som chladil bez tankovania a nič. Takže ja tam súvislosť vidím.
https://www.youtube.com/watch?v=vFP3FPZ ... e=youtu.be