Piggyback, standalone ECU - zkušenosti?

Piggyback, standalone ECU - zkušenosti?

Příspěvekod Bidrin » 07 srp 2017, 20:49

Máte někdo zkušenosti s tímhle Piggybackem AEM Fuel/Ignition Controller FIC Piggyback ? Případně s něčím podobným, co se dá úspěšně použít při instalaci kompresoru (MP45) na NBfl 1.6 2001.
Výrobce i prodejci píšou, že je to určený i pro tenhle model, ale nevím, jestli je v ECU a celkovým zapojení nějakej rozdíl mezi US a EU verzí, atd...

Co jinýho používáte jako přídavnou, nebo standalone jednotku pro ovládání vstřiků a zapalování?

Trochu jsem upravil titulek i dotaz a doufam, ze aspon nekdo bude schopnej poradit....

Díky za každou radu.
Naposledy upravil Bidrin dne 09 srp 2017, 11:11, celkově upraveno 1
Bidrin
 
Příspěvky: 20
Registrován: 05 bře 2015, 09:28

Re: AEM Fuel/Ignition Controller FIC Piggyback - zkušenosti?

Příspěvekod elektron » 07 srp 2017, 23:22

V USA sa 1,6 nb nepredavala...
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp
Uživatelský avatar
elektron
 
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2010, 22:36
Bydliště: Zilina

Re: AEM Fuel/Ignition Controller FIC Piggyback - zkušenosti?

Příspěvekod Bidrin » 07 srp 2017, 23:49

elektron píše:V USA sa 1,6 nb nepredavala...


Diky za upozorneni, kazdopadne uvadi, ze to to vhodny pro vsechny modely, teda aspon ty, ktery se v USA prodavaly.
http://www.proimporttuners.com/parts/mazda/miata-mx5-aem-fic-fuel-ignition-controller.html

Muze nastat nejakej problem pri zapojeni na evropskou NBfl 1.6?
Bidrin
 
Příspěvky: 20
Registrován: 05 bře 2015, 09:28


Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 13 návštevníků