Ďakujem všetkým
je to model FB interne označenie SA, pred FL, podmodel SA22C je vyrobená 2/1979 čiže o 10 rokov staršia ako je Miata. Motor 2x573cc ->1.1, kód motoru 12A, výkon bol 77kW. Plán je jasný čo pojde tak to zrenovovať, odstrániť hrdzu, opraviť motor, originál horčíkové disky dať doporiadku, odstraniť originál Nikki karburátor (ktorý ma zaseknutú jednu klapku v komore) a nahradit ho za Weber 48 IDA, asi aj streetporty spraviť a inak sériovka chcem aby z nej zostala.
Ani som netušil kolko veci je spoločných z MX-kou u RX-ky
. Raz za pár rokov to bude super víkendové auto. V pláne bude ju dať na veteránske EVČ v Čechách. To riadenie a radenie ako keby vytrhli z MX-ky proste paráda a ešte k tomu je to taká štylovka, klasika zo 70.-tych rokov. Nič staršie sa mi za realne prachy nepodarilo zohnať tu v našom dosahu. Najviac sa mi páči ten dobový interier a zadné sedačky ako v Porsche. Paradox je že nemá ešte ani VIN číslo a výrobca neni oficialne v dokladoch Mazda ale Toyo Kogyo. K tomu Porsche Mazda to postavila a úspešne podotýkam ako konkurenciu k Porsche 944, kde RX7 bola rýchlejšia v niektorých disciplínach ale zároveň aj o polovicu lacnejšia. Tolko k tomu....
Na Miate som po dvoch rokoch teraz menil chladiacu a po 3 rokoch brzdovku, ktorá mi cez víkend zovrela na PK Babe
takže Ate SUPER BLUE RACING DOT 4 bola fajn ale už sa nevyrába tak som zamenil za Ferodo Racing Super Formula aspoň to vyskúšam či bude lepšia