od Bidrin » 05 led 2018, 19:14
Právě připravuju NBfl 1.6 na zástavbu kompresoru MP45 - koupil jsem v USA komplet kit bez ECU, nebo jiný elektroniky. Cena kompresoru zdaleka není ta hlavní investice, je potřeba řada budíků, hlavně AFR s WB lambdou, tlak oleje, teplota oleje, plnící tlak, celohliníkovej chladič vody + silikonový hadice, chladič oleje, nová spojka Exedy Stage 2 + pancéřová hadička spojky, ECU ME221, regulátor tlaku paliva s budíkem, silikonový hadice, spojky a spony na stažení, atd... další drobnosti budu dokupovat postupně.
Před instalací tohodle všeho jsem nechal vyvařit nosníky a další nezdravá místa a při příležitosti vyndanýho motoru z auta se měnily gufera a ložiska. Motor má necelých 18000 km po velkým servisu - rozvody, vodní pumpa, těsnění pod víkem, svíčky + kabely, kapaliny a teďka povezu auto do Guru, kde změříme tlaky na válcích a pravděpodobně s e vymění těsnění pod hlavou a hlava se zarovná a po rozdělání uvidíme, jestli bude potřeba dělat další velký vetší servis před montáží kompresoru.
Schválně jsem zvolil menší kompresor, kde je maximální předpokládanej výkon kolem 180 RWHP, což by měl motor i převodovka vydržet, zvlášť když budu ze začátku foukat kolem 0,5 bar a předpokládanej výkon bude kolem 140-160 HP na spojce. Až to všechno povrčí a bude dobře nastavená směs, tak se pustím do upgrade řemenice, přidání IC, nebo vstřikování vody s etanolem, portování hlavy, atd... Ještě před tím ale dořeším podvozek a roll bar.