Tommy014 píše:Hele uvidíš ...zeptej se třeba Muzzyho jak řešil siláče , nebo Hroche by ti mohl dát referenci ...jinak já četl obecně negativní věci. Ale fakt asi záleží kus od kusu - každej si musíme projít svojí cestou zas Adam Sandman ma poly a je spokojenej a takovejch lidi je taky víc i tady na foru. Musíš se rozhodnout sám no
m8rinek píše:Me se líbí jak tu rady padají na úrodnou pudu:D
JohnyS píše:m8rinek píše:Me se líbí jak tu rady padají na úrodnou pudu:D
Máš jiný pocit? Hledám si pro a proti. Ty jsi jasně jen pro, asi máš hromadu peněz a není ti líto je za to vyhodit fajn, neberu ti to. Jen prostě zvažuji než se do toho pustím. Je jasné, že ty z IL jsou lepší, ale fakt o tolik? Proto to řeším a proto jsem taky to vlákno založil. Tvůj názor mám, teď ještě názory lidí který jezdí ty PU ...
Zatím se nikdo z těch co je mají moc nerozepsal
gramo píše:Mám na autě PU Prothane, ještě od předminulého majitele, takže jsou tam už cca 4 roky a s podvozkem auta jsem spokojený. Trochu vržou, zejména prvních pár km po delším stání, asi se z některých míst vytlačí vazelina a potřebuje se to párkrát zhoupnout, než se to zase promaže všude. Jestli je auto tvrdé, závisí podle mě hlavně na pružinách a tlumičích, se seriovýma bych se nepohodlí nebál. Výhoda tvrdších silenbloků je myslím hlavně v přesnější a rychlejší odezvě na řízení.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 85 návštevníků