Poslední příspěvek z 11. srpna, to je něco špatně
tak aspoň část toho, co se událo, ve zkratce - aspoň co se textu týká, takže photo heavy příspěvek.
Vyčištění kolejnic oken, moc se jim nahoru ani dolů nechtělo
Vozit dva snowboardy uvnitř dva roky stačilo, takže následující zimu už na nosiči na kufru
Pak jsem taky dlouho chtěl denní svícení a nelíbily se mi aftermarket světla, co tam nepasovala. Takže nakonec originál mlhovky + LEDky + rozsvicení přes DRL controller z eBay s otočením klíčku, vypnutím při rozsvícení parkovaček (první poloha) a blikáním příslušného světla za zhasnutí druhého, když dám blinkr
Ale to jsou vesměs takový legrácky.
Chleba se začal lámat 24. září. m8rinek prej už dlouho nic neřezal, tak jsem mu dovezl svoje auto, potřebovalo něco uříznout a zase navařit
od prvního dne, co jsem ho koupil. Měl o zábavu postaráno
Nakonec tam toho bylo třeba řezat a vařit víc, než jsem doufal, hlavně kolem zadních podběhů, ale poradil si levou zadní a 3. října jsem si auto zase vyzvedl a vypadalo víc než dobře
Hned další den 4. října na kitování, broušení a lak, kde se chvíli zdrželo, ale 13. bylo hotovo a výsledek naprosto bezchybnej a vyloženě za babku. Sám lakýrník říkal, že to bylo práce víc, než očekával, ale výsledek nemá chybu - ať už o hladkost spojů, skrytí spoje mezi prahem a lemem nebo krupicí v dolní části lemu a na prahu.
Takže spokojenost a v sobotu a neděli po večerech, když jsem se dostal domů, došlo na montáž rollbaru
Ještě než jsem se k tomu dostal, tak mě trošku rozhodila voda v koberci u řidiče. Takže aspoň zvednout koberec, vyhodit prodojený tlumení, koberec vytřít a celej víkend sušit v rámci možností.
Koberec schnul a já mezitím s budoucím tchánem montoval rollbar, což byl původní plán na víkendové večery
šlo o rám z místního GB od whispera, kopie G5. Provedení super, sváry pěkné, i když se v tom prd vyznám, seděl docela přesně, veškeré nepřesnosti do 5mm, takže nic hrozného, co by rána palicí na správné místo nevyřešila
ale většinou stačila jemná práce s nůžkami na plech nebo pilkou na železo.
Dva večery a rollabar byl na místě, dneska jsme ještě s přítelkou vraceli všechno (plechy, koberce, plasty, pásy, sedačky) zpět a řezali, co bylo potřeba (plechy, koberce, plasty). To se povedlo, tak následovala krátká testovací vyjížďka v barevném podzimu a... paráda
Rollbar prostě dokáže dost zásadně zpevnit auto, ale to je zkrátka jasné vzhledem k tomu, jak je pevný, jak je přichycený a "rozkročený". Ale sedačku teď mám o trošku víc vpředu než jsem ji míval, na což si budu chvíli zvykat, najdu si lepší pozici nebo si koupím nějakou Corbeau skořepinu
trošku mě štvou pásy, protože excentr na pás jsem v balíčku neobdržel, takže jejich namotávání i vymotávání je pěknej vopruz, ale to se vyřeší
obával jsem se špatného výhledu dozadu, to se ale vůbec nekoná, vidět je dozadu v rámci možností naprosto v pohodě.
A teď zbývá už jen jezdit, řešit další zábavné detaily, připravit se na zimu a na jaře zrepasovat celej spodek (všechny díly už mám - čepy řízení, dolních ramen, silentbloky do ramen, barvu, Mazdaspeed/Competition silentbloky diffu a motoru (tvrdší, ale furt gumové), misky pod diff, přední kotouče, ..., 5 litrů Dinitrolu 4942, kompresor s pistolí a všechno ostatní, co je potřeba, pokud jsem na něco zapomněl.Jen se mi do toho teď úplně nechce, práce moc a času málo) a pak, přestože to zní neuvěřitelně, auto bude úplně komplet hotové tak, jak jsem ho kdy chtěl. Teda, většinu performance věcí, co na autě mám, jsem nikdy neplánoval, ale tak nějak se ty plány furt mění, resp. přibývá toho, co chci