Co se týká COPS, tak mám pocit, že Toyotí cívky nejsou úplně vhodné. Když jsem to googlil, tak jsem našel, že dwell sériové jednotky a potřebný dwell pro tyhle Toyotí cops je jiný. Nehledě na to, že je potřeba vyrobit nějaký držák nebo vrtat díry do ventildeklu, aby tam ty cívky držely...
Daleko lepší alternativa se mi zdá COPS kit s cívkama z Hondích motorek. Jako hotovou věc to prodává fab9 (odkaz:
https://fab9tuning.com/fab9tuning-plug- ... rsion-kit/ ), ale neměl by problém být poskládat si to sám - jsou to cívky Denso 129700-5150 a Ingnition driver Bosch 0 227 100 211. Ty cívky moc použité sehnat nejdou (jsou z CBR1000RR mezi roky 2008 a 2011), ale ten driver (prakticky to je tranzistor v neprůstřelném balení) se na vrakáčích / allegrech sehnat dá.
Ty Hondí cívky by měly mít výhodu primárně v tom, že Miatí seriový dwell (délka "sepnutí" cívky) je pro ně optimální - nebudou se ani přehřívat (to se děje když je dwellu moc), ani nebudou "podtaktované" (to se děje, když je dwell malý). A zároveň jsou "zastrkovací" - drží ve svíčkovém kanálu a na koncovce svíčky, není potřeba nikde nic vrtat/lepit/bastlit.
Jediný problém se opět s konektorama. Ale ty se sehnat dají na zahraničních eshopech, případně ve větším balení (1000 ks
) v Číně - aby se vyplatilo to, tak by se asi musel udělat group-buy na COPS kity