MiSm53 píše:Jenom k tomu směrování vzduchu rukou do interiéru jak píše Spoon.Někde na netu jsem jednou viděl takovou klapku,nebo násosku,co se nasadí na rám předního okna při stažené střeše nad zpětné zrcátko a směřuje proud vzduchu na posádku. Něco podobného,co mají vozy WRC na střeše. Myslím,že by to byl super doplněk na léto.
Mi.
mx-5nd2.0 píše:spooon píše:tak já sem asi blázen, já jel komplet trip až do Constanty bez střechy dálnice sme teda jeli tak 120, právě kvůli hluku. Jednou sem zkusil kus cesty se střechou (nemám klimu) a bylo to utrpení...
někdy mám z těch příspěvků pocit, že nákupem ND místo NC jsem udělal životní výhru
1/ jede to i přes 200 se střechou dole
2/ ujedu 500km se střechou dole bez problémů a únavy
3/ zrychluje to s chuti až po těch 190
4/ nehřeje tunel
5/ nefouká mi za krk
6/ jde to používat jako daily
nevím, jestli se mi to jen zdá z těch příspěvků anebo na tom v Mazdě tak moc zamakali ...
O to více by mě zajímalo svezení v té nové 190k ND. Navíc ten tovární tuning obsahuje pevnější díly, díky kterým se dá s větší důvěrou provést další tuning na třeba 210k nebo turbo či kompresor ...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 239 návštevníků