ooo no konečne hardcore tema, chvalim
Ako prvé, nejedná sa o bodové zváranie. Bodovo(odporovým zváraním) je zváraná kasna z výroby. Pinsta Seam weldingu alebo stitch weldingu je zväčšiť plochu zvaru čím kasna získa na tuhosti bez výraznej zmeny deformačných zón. V podstate je to Win- Win záležitosť, auto sa stane pohodlnejším, lepšie jazdiacim, ale má to háčik....Je to k...a robota.
No skúsenosť zatial nemám, hoci všetky informácie aj praktické rady od ludí čo to robili sú... prvý krok ktorý je omielaný dokola a nie dostatočne..
-vyčistit miesto zvaru. všetok tmel, farbu bordel, všetko. Keď myslíš, že to máš čisté, sprav to znova a potom ešte raz a aj tak to nebude ešte všetko preč...
na ostatné je vhodné použiť nejaké skúsenosti, alebo myslenie, prípadne diagramy z netu, ktoré sú a davájú dokonca aj zmysel...v tomto clanku su diagramy, k zvysku sa nevyjadrujem.
https://lightweightmiata.com/v8/seam/ako posledné, si treba nájsť poriadny hardcore build, ktorý vlastní človek ktorý stavia závodné autá celý život a žije z toho - napr. Moti AKA Blackbird fabworx
https://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=629354Anyway, mám to na zozname to do vecí ktoré chcem s mojou kasňou (alebo kasňou ktorou moju nahradím) spraviť keď budem mať poriadnu dielňu, čo je vo hviezdach zatial....na niečo takéto potrebuješ naozaj dielňu, nie garáž kde vieš akurát prezuť pneumatiky s ručným dvihákom, ale to je hádam jasné.
ešte prihodím aj videjko s nejakým pokecom, pre ludí čo sú lenivý zháňať info kdekade...
https://www.youtube.com/watch?v=bj7EjaSNDfw