4.3 a 4.44 je naozaj aj za mňa ideal na nejake to dual duty auto, alebo auto čisto na zábavu. Obeda za vyššie otáčky už je pomerne značná, ale ja mám napr. 4.625 a 5q. 6q pôjde s novým motorom, na obyčajný motor je to už trochu nerozumná kombinácia. Je to otázka priorít, to auto vie s krátkym prevodom naozaj pekne páliť aj bez veľkého výkonu.
Tuleň píše:To už musí být overkill já bych to viděl na 6q + 4.1 + lehký setrvak. To se musí dát použit i normálně.
4.3 + 6q či 4.6, to musí otáčky padat tak o 300 rpm
Na druhou stranu to může být sranda
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
spooon píše:jarka -> díky. Tak to budu o 6q taky uvažovat.
4.6 je už trochu mimo. Při dálničních 130 točit skoro 5 tisíc
spooon píše:jaký jsou vlastně k mání stálý převody? 4,1 (5q NB) 3.91 (6q NB), 4,3 (nevím u čeho) a ještě nějaký?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 64 návštevníků