MX-5 NB 1.8 10AE by froxic (onboardy)

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: MX-5 NB 1.8 10AE by froxic (odlehčený setrvák z 1.6)

Příspěvekod vodi » 27 dub 2019, 10:33

froxic píše:Stejně tak budeme upravovat sání, trubka od KN půjde pryč a bude konečně pořádně odstíněná varianta, co se klukům osvědčila na více autech.

Tohle mě zajímá. Máš nějaký podrobnější info? Dělal jsem sání na styl K&N a nejsem s tím úplně spokojenej.
NB-FL Sportive 107 kw, 2001, H&R -35, 215/40/16, A'PEXi custom intake, EBC RedStuff
Subaru Legacy 2.0, 121kW, 2007 - daily
Škoda Felicia 1.3 MPi, 50kW, 1998 - čeká na projekt
-->https://voderamartin.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
vodi
 
Příspěvky: 142
Registrován: 11 srp 2014, 16:03
Bydliště: Plzeň / Vimperk

Re: MX-5 NB 1.8 10AE by froxic (odlehčený setrvák z 1.6)

Příspěvekod froxic » 27 dub 2019, 11:13

Nemůžu teď najít obrázek, ale konec není tak zalomený jako u KN, relokace nádobky serva, tepelný štít okolo přesně do výšky kapoty a všude okolo lemovka na správné dosednutí. Vše omotané zlatou thermo fólií. Stejně tak čidlo teploty je posunuté až k tomu filtru. Přisává to vzduch od podběhu jak je díra za světlem. Oproti KN jsme to testovali už v Rumunsku a do kopců v koloně měl kolega sání vlažné a já na tom mojem neměl šanci udržet ruku. Zvuk je podobný jako u každého otevřeného sání. Jak dostanu udělané auto tak hodím foto.
MX-5 10AE #5610 | 1999 1.8 103 kW
Obrázek
Uživatelský avatar
froxic
 
Příspěvky: 325
Registrován: 25 srp 2016, 09:48
Bydliště: Ostrava

Re: MX-5 NB 1.8 10AE by froxic (odlehčený setrvák z 1.6)

Příspěvekod vodi » 27 dub 2019, 15:08

Taky na tý trubce neudržím ruku. Relokaci si odpustím. Plánuju ten štít kolem dokola a ta fólie mě taky napadla. Čidlo teploty mám na redukci z filtru na váhu. Takhle to v kitu od Apexi bylo.
NB-FL Sportive 107 kw, 2001, H&R -35, 215/40/16, A'PEXi custom intake, EBC RedStuff
Subaru Legacy 2.0, 121kW, 2007 - daily
Škoda Felicia 1.3 MPi, 50kW, 1998 - čeká na projekt
-->https://voderamartin.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
vodi
 
Příspěvky: 142
Registrován: 11 srp 2014, 16:03
Bydliště: Plzeň / Vimperk

Re: MX-5 NB 1.8 10AE by froxic (odlehčený setrvák z 1.6)

Příspěvekod froxic » 20 kvě 2019, 17:25

Níže jsou slibované foto sání. Jinak pokud jde o odlehčený setrvák, tak se jedná o strašně návykovou věc a auto jde opravdu krásně do otáček a pěkně táhne. V zatáčkách taky dalko lepší dávkovatelnost plynu, jde to krásně vodit. Toto jsem měl udělat už dávno... Bylo to za 5 12 celkově i kvůli spojky, obložení už tam skoro nebylo.

Obrázek Obrázek
MX-5 10AE #5610 | 1999 1.8 103 kW
Obrázek
Uživatelský avatar
froxic
 
Příspěvky: 325
Registrován: 25 srp 2016, 09:48
Bydliště: Ostrava

Re: MX-5 NB 1.8 10AE by froxic (odlehčený setrvák z 1.6)

Příspěvekod JohnyS » 21 kvě 2019, 21:32

pěkné to sání máš, možná se taky časem dostanu k tomu, že tu trubku předělám z origo na nějakou takovouhle :)
Mazda MX-5 NB 1.8
Uživatelský avatar
JohnyS
 
Příspěvky: 404
Registrován: 12 bře 2017, 13:47
Bydliště: Česká Třebová, Praha

Re: MX-5 NB 1.8 10AE by froxic (odlehčený setrvák z 1.6)

Příspěvekod vodi » 22 kvě 2019, 09:22

Tohle je super. Dodělávám neco podobnýho. Ale s nádobkou serva na původním místě a s tím, že mi takhle pěkně asi nelícuje ten heatshield s kapotou
NB-FL Sportive 107 kw, 2001, H&R -35, 215/40/16, A'PEXi custom intake, EBC RedStuff
Subaru Legacy 2.0, 121kW, 2007 - daily
Škoda Felicia 1.3 MPi, 50kW, 1998 - čeká na projekt
-->https://voderamartin.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
vodi
 
Příspěvky: 142
Registrován: 11 srp 2014, 16:03
Bydliště: Plzeň / Vimperk

Re: MX-5 NB 1.8 10AE by froxic (odlehčený setrvák z 1.6)

Příspěvekod froxic » 25 čer 2019, 11:39

Setrváček a spojka zajetá, tak se tomu už i začíná trošku dávat. Tady jsou nějaké onboardy z víkendů:
https://youtu.be/_6KLHCC6qLk
https://youtu.be/6KM2Sl9Gt3U

Auto je tedy kompletně dle mých představ, ale... chtělo by to nové obutí. AD08R jsou už sjeté až na kontrolní měrky. Vydrželi cca 10 000 km, z toho minimálně polovinu času se nejezdilo zrovna pomalu a nějakých 200 kol v mýtu tomu asi taky nepomohlo. Každopádně na výdrž si stěžovat nemůžu, ono i ten grip tam ještě stále nějaký je, ale na ježdění na mokru to už je pěkně o hubu. Klidně bych koupil znovu AD08R, ale zde je problém. Vše je vyprodáno a nebo za přemrštěnou cenu. Ono vůbec sehnat lepivý semi-slick zdá se v R15 195/50 je nyní oříšek. NS-2R už atakují skoro 3000, R1-R se dají sehnat do 2K, ale tam už se bojím hlučnosti a přehřívání gumy, když budu dávat více kol za sebou na okruhu. Mám teď zkrátka velké dilema, jestli např neokusit i nějakou "Čínu" ala Zeknova RS606 (TW 140) nebo Zestino 07RS SOFT (TW140), případně jestli nevyzkoušet TW240 variantu těchto výrobců.
MX-5 10AE #5610 | 1999 1.8 103 kW
Obrázek
Uživatelský avatar
froxic
 
Příspěvky: 325
Registrován: 25 srp 2016, 09:48
Bydliště: Ostrava

Re: MX-5 NB 1.8 10AE by froxic (odlehčený setrvák z 1.6)

Příspěvekod Fernie » 26 čer 2019, 10:09

A co Nankang AR-1?
Rudá Potvora - NA6, BP, ILmotorsports header, 6q, LSD, MeisterR ZetaCRD.
NA OEM+ DRL - viewtopic.php?f=6&t=5043
http://www.autickar.cz
Fernie
 
Příspěvky: 1027
Registrován: 11 dub 2012, 17:39
Bydliště: Br-no, Br-nein

Re: MX-5 NB 1.8 10AE by froxic (odlehčený setrvák z 1.6)

Příspěvekod froxic » 26 čer 2019, 10:32

To už je overkill (stejně jako R888), hlavně co se týče poskytovaného gripu a výsledné ceny.
MX-5 10AE #5610 | 1999 1.8 103 kW
Obrázek
Uživatelský avatar
froxic
 
Příspěvky: 325
Registrován: 25 srp 2016, 09:48
Bydliště: Ostrava

Re: MX-5 NB 1.8 10AE by froxic (odlehčený setrvák z 1.6)

Příspěvekod Robo96 » 26 čer 2019, 12:11

AD08R sa uz nevyrabaju, mozme podakovat nasej uzasnej EU. Na trh pomaly prichadza nastupca AD08RS, ktory uz splna pritiahnute normy na hluk a valivy odpor, zatial som ich ale nevidel v nasom 195/50 rozmere. NS-2R by som nekupoval. Dlho sa zohrievaju, su hlucne, mega nepohodlne, tazke a proti AD08R trochu menej gripu. S prehrievanim som problem nemal. Treba este chvilu pockat na nove Yoko.
2001 NB2 Brilliant Black 1.6 → 1.8 swap - donor
1995 NA2 Brilliant Black 1.6 → full NB2 1.8 swap.. hotovo, Eaton M62 supercharged
Uživatelský avatar
Robo96
 
Příspěvky: 974
Obrázky: 17
Registrován: 26 led 2016, 18:08

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 136 návštevníků