Zajíždějí se jako závodní desky, postup by měl být na krabici. Hlavně nezastavovat se zahřátýma stlačenýma brzdama, ideálně dochladit dlouhou jízdou bez brždění.
Taky jsem o víkendu zajížděl. Po Hawk HP+ jsem dával DTC-30 (komplet předek zadek, na malý kotouče na NB) a po zahřátí jsou DTC-30 výrazně lepší. Trochu mě překvapilo, že i když mají psáno že brzdí už od malých teplot, tak ale pocitově potřebují zahřát, pak jsou ale super. Těch 1500,- navíc oproti HP+ vypadá zatím jako dobrá investice.
tak pak dej report, jak to funguje/práší/hlučí. Hlavně co se týká hlučnosti sem na DTC-30 slyšel negativa. A asi mě osobně by vadilo ne 100% funkčnost od nezahřátých brzd. Přece jenom to mám občas i na výlety/práci/daily a tam ne vžd ymusí být brzdová soustava zahřátá.
Ale jestli budou Hawk HP+ o třídu lepší(co sem se dočetl) než EBC YS (který sem měl před tím), tak budu spokojen.
Už jsem byl s nima dneska v Mostě a fungovaly tam suprově. Zatím mi ani nepískly, jen malinko "šustila" jedna zadní destička při normální jízdě - ale to zanikne v ostatním hluku a vypadá to že si to asi sedlo. Disky byly po ježdění zaprášený asi stejně jak s HP+. S tím zahřátím jsem to asi popsal blbě, né že by studený nefungovaly (fungují asi jako normální deska), ale po zahřátí fungují prostě o dost líp.
Ok, tak s tím, že za studena fungujou stejně blbě jako normální deska sem se setkal jak u EBC YS, tak i u Hawk HP+, takže tohle bude asi dosti podobný a pro mě no problemo.
Jinak prášení a hluk mě zas tak netrápí, to jen pro všeobecný přehled. Jak už sem psal, mám zkušenost jen s EBC YS a ty sic prášily, ale nehlučely.
Měl jsem DTC-30. Za studena to brzdí jako normální destička , za tepla dramaticky víc. Nějaký velký pískání se nekonalo. Jen za tepla bylo slyšet, že se brzdí, ale takový to typický pískání vlaku při zastavování vůbec. Ale ono to pískání je většinou až o údržbě , brzdič musí být vyčištěn a je pokoj.
Mě vydržely zelené EBCčka na NB nějakých 52500km. Měl jsem pod tím ještě origo kotouče. A to jsem s nima byl několikrát v Mýtě, Písku i na Ringu.
Ale myslím, že zrovna životnost brz je velice těžké srovnávat. Ten kdo jezdí hlavně dálky a třeba ještě po dálnici najede bambilion km, ten kdo bude jezdit svižněji v ostřejších zatáčkách je může zrušit po pár 100km.
NB 1.6 (81kW) 11.09.1999 Titanium Gray II NA 1.6 (66kW) 28.10.1996 Montego Blue Mica „Nejsme tak bohatí, abychom si mohli kupovat levné věci.“ - Baťa Organizace hromadných nákupů na IL se slevou Aktuální kolo
Cores píše:Taky by mě zajímalo jestli desky vydrží min 10 000 km. Žádný okruhy jen hodně svižný okresky.
Kolik vydrží na vaší káře?
Sice je to na NB (ale s malýma brzdama)... Měnil jsem je po 10100 km a přední měli tak 2mm a zadní 4-5mm. Docela mě překvapilo co všechno vydržely: cca 70 kol v Mostě, 9 na Ringu a spoustu prasení po okreskách. Jestli je cíl 10t km po okreskách, tak by to asi měly dát.