Tak po delší době menší update, jsem očividně pěkně línej psát
Začalo mi na jaře furt vrtat hlavou, jestli nezkusit nižší pružiny, chtěl jsem trochu zmírnit ty náklony. Samozřejmě nejradši bych MeisteR apod, ale jelikož šetřím na bydlení, tak jsem chtěl nejdřív vyzkoušet, jak budou fungovat jenom pružiny a vzal jsem Eibach Pro Kit, tzn snížení cca 2,5 cm, aby to ještě tlumiče pobíraly. A musím říct, že jsem vcelku spokojenej, auto mírně ztuhlo, náklony nejsou tak velký, žádný bouchání do dorazů se nekoná...až jsem si říkal, že by to takhle mělo být v sérii
Příjemnej bonus je, jak tomu snížení prospělo vzhledově.
Po asi 3 letech jsem se hecnul a zamířil opět do Mostu, s Mazdou poprvé. Čas odpovídal 3 leté pauze, auto má rozhodně na víc než 2:11, vzorem je mi jarka, ale chybí lepší ruce
Ale užil jsem si to neskutečně, to auto se tam chovalo pěkně, jenom brzdy to nějak nedávaly, mám podezření, že jsem je špatně zajel.
https://www.youtube.com/watch?v=X6HKaV-atwITeď mě trochu pozlobilo cukání, nakonec zjištěna závada v kabelu, tak jsem hned objednal nový NGK a k nim samozřejmě svíčky. Hledáním příčiny se bohužel našla svíčka 3. válce trochu zalitá v oleji, takže se bude měnit (po 3 letech a 20tkm, celkem brzo...) těsnění ventilovýho víka, asi nebylo moc dobrý/dobře nainstalovaný).
Mazdička mě furt neskutečně baví, tenhle rok snad ještě víc než minulej