spooon píše:adrenaliny už nejsou, ne?
janota píše:Tak MX-5 se s agresivní geo (2st odklon, snížený MeisterR) chovala na Hankook Ventus V12 evo nevkusně, tak jsem objednal sadičku 595 RS-R ve 205/50 R15, tak se moc těším
dopr píše:Ahoj. Investice do semi slicku na silnici je imho zbytecna. Na provozni teplotu ty pneumatiky dostanes jen pomerne dost ostrou jizdou a pokud nejsou zahrate, tak se na jejich grip neda tak uplne spolehnout. Jezdim na okruhy na R888R a kdyz jsme s nimi v mezicase mezi Mytem a Nordschleife jezdil na okreskach, tak hodne zalezelo na venkovni teplote a moznosti jet rychle. Pokud byly "studene", tak byl grip horsi nez u UHP pneumatik. Za me je to na civilni jezdeni zbytecne. Spis bych kouknul po nejake topce od Michelinu (Pilot Sport), Bridgestone apod.
Okruh, to je samozrejme neco uplne jineho.
mobby_6kl píše:Máte někdo zkušenost s Nankang NS-2R? Koukal jsem na nějaké UHP gumy místo AD08 ale nějak toho moc v 195/50 R15 není. Na druhou stranu Yokohamy byli super na trackday ale i na silnici i na mokru. Tak bych možná zůstal u semilicku jen o něco levnějších než Yokohamajanota píše:Tak MX-5 se s agresivní geo (2st odklon, snížený MeisterR) chovala na Hankook Ventus V12 evo nevkusně, tak jsem objednal sadičku 595 RS-R ve 205/50 R15, tak se moc těším
Hmm 595 RS-R jsou v podobné kategorii, ne? Možná další možnost...
BigBang píše:Myslím, že v tomhle bude hrát větší roli geo. Samozřejmě tuhost bočnice a konstrukce gumy obecně tohle taky ovlivňuje, ale víc bych sázel na rozbíhavost. Co znamená „geo mám dělanou“? Jak moc/málo byla mimo před seřízením? Co se všechno nastavovalo a na jaký hodnoty?
Zpět na Kola, pneu a geometrie
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků