Ahoj, kedysi som svoju NB faceliftoval na NBfl. Znamenalo to prerobit kabelaz na svetlomety - presne ako pises - NB ma jednu kombinovanu ziarovku H4 s dvoma vlaknami - dialkove a stretavacie medzi ktorimi prepinas. NBfl ma dve ziarovky - zvlast pre stratavacie a zvlast pre dialkove. Tak, jak si to zapojil ti to fungovat nebude lebo vychadzas zo zleho predpokladu ze do H4 ti ide jeden spolocny minus a dva krat plus. Je to presne naopak!!! Ma jeden spolocny PLUS a dva MINUSY.
Mozes to urobit dvoma sposobmi:
Jednoduchy sposobPlusovy kabel proste rozdelis na dva a zapijis kazdu ziarovku s jednym plusovym a jednym minusovym. Jednoduche ale nemusis prejst technickou, pretoze technik si vsimne, ze ked prepinas na dialkove tak ti stretavacie zhasinaju. Totizto - ak mas zvlast ziarovku pre stretavacie a dialkove tak pri zapnuti dialkovych ti stretavacie musia ostat svietit.
Spravny sposobJe to krkolomne ale da sa to zapojit tak aby ti stretavacie ostali svietit aj pri zapnuti dialkovych. Treba si uvedomit ako to vlasntne funguje pri prepinani stretavacieho a dialkoveho vlakna v H4. Nemozu svietit obe vlakna naraz to by ziarovka nevydrzala. Nemoze sa ale stat aby stretavacie vlakno zhaslo pri prepnuti na dialkove vlakno - ktore by ale nefungovalo, napr. ak by bolo vypalene alebo nejaky iny problem v kabelazi...
Obvod pre stretavacie vlakno sa otvori (vypne) iba ak na sa dialkovom vlane deteguje spravny odber amperov... Prave tato vlstnost sa da vyuzit. Finta je cele to presmerovat cez relatka. Relatko ma velmi maly odber a teda auto si bude mysliet ze dialkove nesvieti a stretavaci obvod nevypne.
Schema zapojenia s relatkami je tu:
Najlepsi video navod aj s tipmi kde a ako to zapojit tu:
https://www.youtube.com/watch?v=zxJbmIKp2KMJa som to oproti navodu este vylepsil, ze som to cele urobil na pravej strane za pravym svetlom, Je tam na to krasny priestor akurat si treba vymajstrovat nejaky drziak na relatka, ale cele to bude krasne schovane a kabelaz celkovo kratsia.