Takze vymenil som Cobalt za Remus.
Cobalt je sunt, kvalita mizerna ale zvuk mal krasny. Keby nezcala rezonovat ani ho nemenim.
Remus ach jaaaaj. Velke sklamanie.Cena vysoka. Nepaci sa mi ze nieje v jednom kuse, ale koncovky sa musia namontovat samostatne, tycky ktore drzia vyfuk v gumenych silenblokoch sa musia tiez namontovat maticami samostatne.
Podla mna velke minus, kedze teraz mozem cakat ze jedna zo 6 matic sa moze povolit a vyfuk nebude drzat.
Klapky, ach jaaaaj. Ano, su manulane otvaratelne, ale ide vlastne o nejaku kovovu dierkovanu membranu, ktora sa po povoleni matice da otocit. Zvuk je ale rovnaky ci to je otvorene alebo zatvorene.
Zvuk najvacsie sklamanie. Zvuk sa blizi seriovemu autu. Vo visich otackach cca nad 3000je mozno trosku sportovejsi, ale Cobalt vtedy uz riadne hucal. Praskal do vyfuk, pri ubrati a pridani plynu.
Remus praskne,ale napr zo strechou hore to ani nepocujete a z hardtopom vobec.
Ak niekto hlada vyfuk ako nahradu za stary a jazdi dlhe cesty a nechce byt vyrusovany tak odporucam, i ked za tu cenu no neviem.
Ak niekto hlada nieco co huci tak radsej Cobru, alebo nieco ine doviezt z UK, US.
Pre mna predrazene sklamanie, hlavne tym ze Remus som povazoval za TOP znacku. Dokonca od ich zastupenia v CR mi bolo povedane aky ma uzasny zvuk.
Takze bud pojde prec, alebo poradte, stredovy diel,alebo zvody?