To je matroš!

...kolem roadsteru MX-5
Pravidla fóra
Chceš se zde zaregistrovat? Napiš něco krátce o sobě adminovi na raduna@mx-5.biz.

Re: To je matroš!

Příspěvekod George » 23 úno 2011, 22:15

jj, hliníková je akorát kapota... pokud se nepletu, víko kufru váží cca stejně nebo víc než kapota :D
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: To je matroš!

Příspěvekod Pochtli » 23 úno 2011, 23:40

George píše:jj, hliníková je akorát kapota... pokud se nepletu, víko kufru váží cca stejně nebo víc než kapota :D

Ten malej "obdélníček" vzadu váží víc jak kapota?? :o Tak to by mě nenapadlo..
NB 1.8 -> NB 1.6 -> NBFL 1.8 -> NB 1.6 Miracle (2000)
Toyota Avensis kombi 2.0 VVTi (2005)
Suzuki Swift 1.3 (1999)
Uživatelský avatar
Pochtli
 
Příspěvky: 2005
Obrázky: 3
Registrován: 22 čer 2010, 20:08
Bydliště: Brno

Re: To je matroš!

Příspěvekod Svejky.tom » 24 úno 2011, 00:08

Já vim že rejpu, ale jako technologovi mi to nedá. Plech přece nejni žádnej materiál, plech je tvar profilu. Takže plechy jsou hliníkový, ocelový, atd.
Moc se omlouvám ale já fakt musel :D :D :D
NA 93´ 1,6l 85kW, EBC RedStuff brake pads and Brembo discs, Nardi steering wheel.
Svejky.tom
 
Příspěvky: 393
Registrován: 10 led 2010, 16:38
Bydliště: Tábor

Re: To je matroš!

Příspěvekod George » 24 úno 2011, 00:08

někde jsem to četl no... a musim říct, že tomu věřim po tom, co jsem tu přední kapotu nějakou dobu několikrát za den přesouval
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: To je matroš!

Příspěvekod Dee #4 » 24 úno 2011, 02:01

tvle to je tema :lol: :lol: :lol: a ja myslel ze se tu bude dealovat huleni :mrgreen:
Obrázek
www.autobeky.cz - Prodej náhradních dílů, servis a úpravy, mytí a detailing
Dee #4
 
Příspěvky: 435
Registrován: 26 bře 2010, 00:31

Re: To je matroš!

Příspěvekod Borgi » 24 úno 2011, 07:31

Ještě ty profily co mame pod podlahou jsou hlinikovy. Jen NC ma hlinikovy i viko kufru. Jinak vsechno ostatni je standart
Uživatelský avatar
Borgi
 
Příspěvky: 761
Registrován: 11 úno 2010, 09:03

Re: To je matroš!

Příspěvekod dopr » 24 úno 2011, 08:44

ale ta kapota, to ja si vzdycky libuju, kdyz ji zvedam :D MX-3 mela mensi kapotu a ta byla aspon 2x tezsi. Zlatej hlinik :)
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: To je matroš!

Příspěvekod George » 24 úno 2011, 10:06

přesně, nedávno jsem dával dohromady swifta a když jsem zvedal kapotu, která je velká skoro jako víko kufru u mazdy, docela jsem byl váhou překvapenej :D
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Předchozí

Zpět na Diskuze o čemkoli...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Seznam a 124 návštevníků