http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=80027Je jedno,at je to KN at je to Grenn,JR.,vse je to na podobny zpusob... pridani vykonu ano,ale je to meritelne u aut +300ps
Pouzil bych citaci kamarada
Na základě našich vlastních zkušeností i ze zkušeností získaných při diagnostice motorových systémů nejsou sportovní filtry pro každodenní provoz vhodné. I v případě, že jsou správně aplikovány – je instalována pouze vložka do originálního tělesa vzduchového filtru, nebo je použit tzv. kit sání (řádně odizolovaný od tepla motoru s přívodem studeného vzduchu z okolí), většinou bohužel nebývají řádně ošetřovány a do motoru se potom dostávají mechanické nečistoty, které mají negativní vliv na životnost motoru - viz bod 1. V případě, že jsou naopak často čištěny a pro zvýšení účinnosti filtrace syceny olejem, zanášejí se klapková tělesa, omezuje se životnost čidel měřících množství a teplotu nasávaného vzduchu, čidla měřící podtlak v sacím potrubí atd. Relativně malý nárůst výkonu, je tak draze vykoupen vícenáklady na provoz a údržbu.
Kdyz se to shrne
vyhody sportovni vlozky ci kitu
Lepsi(hrubsi) zvukovy projev motoru
Levnejsi provoz(pouze se cisti,zustava po celou zivotnost auta)
minusy
Musi se cistit,impregnovat
sporne
Prinasi posileni motoru,lepsi vykonovy a kroutici momnet motoru
Znecistuje vnitrni senzory (vemte ten filtr a podivejte se skrz nej na oblohu a uvidite skrz nej)
(naimpregnujte filtr olejem,prilozte pod nej bily papir a foukejte kompresorem vzduch na filtr s primerene vzdalenosti)
Kazdy at si udela svuj nazor