klepajici se auto

Re: klepajici se auto

Příspěvekod Winie » 06 zář 2010, 23:32

:lol: srandisto :lol: kde bych sebral zvedak na kterej se to vleze. je fakt ze auto bylo na geometrii ktera se moc nepovedla, tak doufam ze to vsechno poutahoval. ale jen doufat nestaci. zitra se na to podivam
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: klepajici se auto

Příspěvekod Ryba » 07 zář 2010, 10:46

třeba Jarda Pek... ten má na ty naše plazivky udělaný nájezdy.) Po geometrii by se to mělo dycky eště po pár km znova zkontrolovat...
Uživatelský avatar
Ryba
špion
 
Příspěvky: 1031
Registrován: 26 led 2010, 01:02

Re: klepajici se auto

Příspěvekod Pochtli » 12 dub 2011, 22:56

Mě se klepalo celý auto pravidelně kolem šedesátky, díky Krenstikovi jsme přišli na to, že to dělaly šišatý kola na jedný straně auta, někdo předemnou zřejmě vymetl nějakou díru. Po narovnání ráfků paráda :)
NB 1.8 -> NB 1.6 -> NBFL 1.8 -> NB 1.6 Miracle (2000)
Toyota Avensis kombi 2.0 VVTi (2005)
Suzuki Swift 1.3 (1999)
Uživatelský avatar
Pochtli
 
Příspěvky: 2005
Obrázky: 3
Registrován: 22 čer 2010, 20:08
Bydliště: Brno

Re: klepajici se auto

Příspěvekod Krenstik » 13 dub 2011, 09:41

Díky me nee, diky vyvazovacce :lol: :lol: ;)
Mazda 3 a k tomu nějaký fašista.....
Uživatelský avatar
Krenstik
 
Příspěvky: 743
Obrázky: 36
Registrován: 18 úno 2010, 20:46
Bydliště: Brno

Re: klepajici se auto

Příspěvekod Vavris » 13 dub 2011, 14:29

Tyhle problémy jsou v 95% způsobeny pneu a kolama. Samo, může to být i něco jiného, ale už x-krát jsem zažil situaci: "to nemůže být kolama - gumy mám nové, kola rovné, všecko vyvážené" a vždycky to kolama bylo. Takže přes argumenty, které jsi uvedl, bych znovu začal právě u kol
back in the business 8-)
Uživatelský avatar
Vavris
 
Příspěvky: 1439
Registrován: 13 led 2011, 23:40

Re: klepajici se auto

Příspěvekod Johhy » 26 čer 2011, 09:44

Jenom pro info, problém s klepajícím se autem jsem vyřešil tím že sem prohodil na jedný straně přední a zadní kolo. Asi se nějak sešli rezonanční frekvence kola a nějakýho jinýho dílu, po záměně to úplně přestalo.
NB, 2000, 1.6 (110HP), BRG
Uživatelský avatar
Johhy
 
Příspěvky: 161
Registrován: 02 čer 2011, 06:57
Bydliště: Bílina

Předchozí

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 83 návštevníků