Cvakání na volnoběh

Cvakání na volnoběh

Příspěvekod Vavris » 12 črc 2011, 10:14

Pánové potřebuju help.

Na volnoběh mi motor lehce pocvakává, paztrně ventily. Jak jsem se dozvěděl, ventilové vůle se musejí po určité době nastavovat. Manuál a servisku mám bohužel v němčině, takže z toho vyčtu prd. Jak to tedy je?
back in the business 8-)
Uživatelský avatar
Vavris
 
Příspěvky: 1439
Registrován: 13 led 2011, 23:40

Re: Cvakání na volnoběh

Příspěvekod ADix » 12 črc 2011, 10:53

Mě taky něco cvaká...asi spojka, pač když ji sešlápnu, tak to přestane...vyzkoušej to ;-)
...because still in progress...
ADix
 
Příspěvky: 1590
Registrován: 28 úno 2011, 13:13
Bydliště: Orlová, Moskva

Re: Cvakání na volnoběh

Příspěvekod Vavris » 13 črc 2011, 10:23

tož co nebo co?

spojka v tom prsty nemá...
back in the business 8-)
Uživatelský avatar
Vavris
 
Příspěvky: 1439
Registrován: 13 led 2011, 23:40

Re: Cvakání na volnoběh

Příspěvekod ADix » 13 črc 2011, 10:38

A co nějaký podtlakový ventil? Nedávno sem to řešil na Ochcávce TDi u kámoše a ten cvakal jak běs.
...because still in progress...
ADix
 
Příspěvky: 1590
Registrován: 28 úno 2011, 13:13
Bydliště: Orlová, Moskva

Re: Cvakání na volnoběh

Příspěvekod 0ndra » 13 črc 2011, 10:43

no mě ventily pocvakávaly taky (NA 1.8), po výměně oleje cvakání zmizelo (resp. cvaká chvilku když auto dlouho stojí)
0ndra
 
Příspěvky: 20
Registrován: 16 kvě 2011, 10:22
Bydliště: Pardubice

Re: Cvakání na volnoběh

Příspěvekod ADix » 13 črc 2011, 11:01

0ndra píše:no mě ventily pocvakávaly taky (NA 1.8), po výměně oleje cvakání zmizelo (resp. cvaká chvilku když auto dlouho stojí)

u NA to budou hydroštely...ty NB díkybohu nemají.
...because still in progress...
ADix
 
Příspěvky: 1590
Registrován: 28 úno 2011, 13:13
Bydliště: Orlová, Moskva

Re: Cvakání na volnoběh

Příspěvekod radep » 13 črc 2011, 11:39

Jo ještě můžeš zkusit odpojit volnoběžný ventil - je na klapce sání zespodu... U mě je to snad nejhlučnější věc :-) No a jinak zkusit změřit vůle ve ventilech - mělo by to jít jednoduše po sundání víka motoru.
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Cvakání na volnoběh

Příspěvekod Vavris » 13 črc 2011, 11:57

OK, já to nbidky nedělal protože všechny mé uata měly hydroštely, tak jsem v tom taková panna. Díky za rady :D
back in the business 8-)
Uživatelský avatar
Vavris
 
Příspěvky: 1439
Registrován: 13 led 2011, 23:40

Re: Cvakání na volnoběh

Příspěvekod radep » 13 črc 2011, 12:13

Že jsi to ty :-)
Přílohy
valve.jpg
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Cvakání na volnoběh

Příspěvekod George » 13 črc 2011, 12:29

ty "vložky" stojej prd. změř si vůle a pokud bys někde potřeboval vložky vyměnit, dej vědět jakou tloušťku potřebuješ, mám jich tu asi 12, tak je možný, že bychom je našli .)
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Další

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 70 návštevníků

cron