Po tomto autíčku jsem se díval víc než dlouhou dobu. Rozhodl jsem se do ní jít i přes své tělesné proporce. (190cm).
Mé požadavky na auto byli aby nebylo zasaženo tunningem. Mezi mé favorizované barvy patřili titanová, stříbrná a british racing green. Dále jsem chtěl NB před faceliftem, protože se mi osobně nelíbí FL. Dále jsem preferoval i volant Nardi V neposlední řadě byl požadavek blízkost Mnichova, protože v té době jsem byl dlouhodobě v Mnichově. Finanční strop byl pro mě 5500€. Při těchtěchto limitech jsem mohl zapomenout na 1.8 neposkvrněnou tunningem.
Teda i když tuto podmínky splnila i jedna 10AE, ale ta byla hned pryční ;(
Z těchto omezení nakonec padla volba na tuto 1.6. Jedná se o model four seson, který měl oproti jiným vyhřívané sedačky a hardtop v ceně. Na autě je bohužel poznat, že jezdilo v zimně
Po vizuální stránce je hodně zachovalé. Po technické stránce se zná naprosto v pořádku. Auto mám po prvním majitelce, bylo kupované přimo od ní. V den prodeje bylo na tachometru 93 000km. Po slevě jsem zaplatil 4900€ k autu je hardtop a zimní sada kol. Podle servisní knížky byli dělané rozvody po 6 letech provozu.
Vyřízení exportních značek a přepis zabral asi hodinku. Značky mám vyřízené na 3 měsíce. S autem je v plánuju odjezdit sezonu v německu. Pojištění a značky vyšli na 300€. Dále jsem platil 40€ na úřadě za vyřízení všech papírů a ještě bych měl platit daň, která by měla být kolem 50€. Zvažoval jsem i variantu pouze měsíčních značek a přihlášení v ČR, ale tahle varianta byla dosti komplikovaná a hlavně bych hned nemohl jezdit.
EDIT: Daň z auta kterou jsem zaplatil byla nakonec 28€ (počítá se (7.36€ x každých 0.1 obsahu motoru x doba pojištění)/365 ) pravděpodobně to bude i závislé na tom jaké emise auto plní.
Auto samotné bylo vyrobeno 11.09.1999, v provozu od 16.02.2000.
Příjemně mě překvapilo, že se do kufru vlezl i velký kufr.
Při počasí co posledních 14dní panuje v Mnichově, jsem měl možnost dokonale ověřit střechu. Střecha je bez sebemenších problémů a v autě po 3 denním vydatném dešti není ani kapka vody.
Po návratu na Moravu mě čeká odstranění stop po provozu v zimě a vystříkání dutin.
P.S. Snad budou fungovat obrázky. Nenašel jsem lepší možnost jak je sem nahrát...