Je pravda, že jízda s tím autem je občas k naštvání, ale to opravdu přikládám stavu našich silnic. Jezdím pravidelně delší trasy (260+km) a po cestě potkávám škaredé úseky, kde, jak bylo zmíněno, vibruje interiér a je slyšet relativně dost zvuků. Jenže všechno tohle lze přežít, to auto prostě ku****ky baví ... i slečny/osoby co nemají rády rychlejší jízdu si připadají bezpečně a pohodlně. Nízké těžiště a váha dělají svoje a tak spolujezdci nedostávají zabrat zbytečným přetížením.
Dokonce od vlastnictví miaty mi nevadí, že přijedu o několik desítek minut později, jen abych se vyhnul dálnici. Ale tohle potvrdí snad každý tady.
Vyjímečně jsem rád, že můžu přesednout do pohodlného daily a trochu si odpočinout při řízení. Né že by mě miata vyčerpávala, jen mě nutí, abych jí používal tak, jak byla stvořena, svižně a s precizností co nabízí.
U NB je tuhost kastle vykoupena větší váhou a s tím jsou spojeny další věci v ovladatelnosti, navíc ty světla ... asi to zítra vytáhnu
A abych nebyl OT, tak samosvor nemají všechny 1.8, je to kus od kusu. Moje například nemá a ani jsem nezjistil, proč, či do jakých verzí se dával. Někde jsem vyčetl, že to byla doplňková výbava a jinde zase psali, že patří do seriové výbavy. V tom se asi nikdo nevyzná, typů, druhů a variant je u NA strašně moc, viz třeba verze interieru.