od willy2.0 » 02 zář 2011, 22:02
Na okrsce se dá blbnout a zvedat limity ne že ne, jen dodržet prostě VŽDY pár zásad...UMĚT to hlavně prodat, když se necejtíš zrovna třeba, nebo když víš, že tam může jet auto, nebo už i jede..Lidi se rádi lekaj a rozumím tomu, vidět byť 20-30m před sebou auto v boku... to nezkušený poleje horko, hážou auto do škarpy pomalu hned, chápu to. Toho se radši vyvarovat, blbnout si sám když nic nejede prostě.
Vždy to strčit tam a tak, že nikoho neohrozíš nějak, jinak si hovadko. Používat mozek, mít pokoru k okolí. Vypínat, ale jen rozumně porád to není uzavřená trat.......
Nikdy sem se s nikým NENAHÁNĚL rovněž, za prvý nemám potřebu, za druhý je to emočně víc vypjatý a i zkušený může udělat chybu...Zas, proč jít do risku zbytečně.
..Na daným úseku, při manévru co máš v merku se nesmí nikdo vyskytnout, ohlídat to maximálně...A dělat to vždy tam, kde víš, že je kdyžtak nějaký místo kdyby se to úplně nepovedlo, postupně si přidáváš a odhadneš to pak i v místech kde moc místa není:-)...Volný parkoviště, to je tak na první den co to máš.
Samozřejmě mě baví klidně lízat obrubníky pak je adroš, ale doporučuji to fakt zkušeným jezdcům a těm co počítaj s tím, že to nemusí vždy vyjít, počítáš zkrátka s tím, že budeš opravovat třeba taky...
NEPŘEHÁNĚT kort zpočátku nájezdovky, podle mě častá chyba, lidi se leknou pak a rozbijou to...PŘIDÁVAT si postupně prostě, kort u téhle koncepce ...Začít s menšíma nájezdovkama...Časem vyšší nájezdovka a zkoušet postupně přenášet různě váhu, rozhazovat volantem apod.apod. To platí i o mokru a dvakrát tolik, pomalu do zatáčky a postupně víc a víc přidávat plyn až chytneš grif že pojedeš bokem pěkně řiditelně, nebo to plynem rozhazuješ hrajš si, ale na tom mokru to chce fakt už víc místa radši, osobně jsem trénoval na větších křižovatkách po nocích zpočátku. Ideál.
Na mokru jí stačí hrozně málo a dritíky jsou mnohem delší, udržitelnější pochopitelně a to je wery funny:-))
No a tohle autíčko má poměrně dobrej grip na suchu i při rychlejší jízdě, nic kousavýho jak H S2000 se taky neděje, jen se žvejká v sérii když si na to tvrdší, ale kupodivu to moc nehraje roli a sedí auto dlouho docela...Ale Nemá už cenu moc to honit do protahováků ve 150ti a vejš, dá se to trefovat porád dobře to jo, ale podvozek na to není...musel by se uzpůsobit už, kort když je to teda nějaká rozbíječka ta silnice. Takhle jsem jednou dal kontra i ve 160ti, docela nepříjemný, naštestí jsem to hned chytil...neubral, ale nějak vždy hned víš jak je-bude krize a dá se to korigovat...Podle mě se nedá s tímhle autem nabourat a když...je to jen a jen čípovina jezdce.
To auto si strašně povídá , poměrně v sérii funguje, podle mě pokud se chce někdo naučit se zadokolkou...není lepší volba.
Maximum Atack"