Obsah 1.6 nebo 1.8 ?

...kolem roadsteru MX-5
Pravidla fóra
Chceš se zde zaregistrovat? Napiš něco krátce o sobě adminovi na raduna@mx-5.biz.

Re: Forum II.

Příspěvekod dopr » 28 bře 2010, 14:56

No ja mel v podstate ten stejny motor v mx-3 (1.6 B6D) a rozdil oproti 1,8 BP je hodne velky za jakychkoliv okolnosti. At uz se tyce pruznosti, zrychleni. Potencial silnejsi motoru vyuzijes kdekoliv a kdykoliv. Nehlede na to ma 1.8 stejnou, ne-li v nekterych situacich mensi spotrebu. Jezdim s tim bez problemu za 7,5 l a to se teda neloudam (mam 6kvalt).
Za me, rozhodne 1,8.
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Forum II.

Příspěvekod seatik » 28 bře 2010, 14:58

Mozna ta 1.8 bude mit samosvorny diferencial spise nez ta 1.6. Cim silnejsi motor,tim i napriklad bezpecnejsi predjizdeni ;)
Mx5 red NA 1.8 16v 96 kw, m-edition prodáno :-(
Subaru BRZ 2.0 WRB MT new
Subaru Forester XT 2.5T 2007
Uživatelský avatar
seatik
 
Příspěvky: 1970
Obrázky: 1
Registrován: 01 bře 2010, 23:35
Bydliště: Přeštice

Re: Forum II.

Příspěvekod petr007 » 28 bře 2010, 20:20

Tak mi držte palce. Po nákupu se ozvu.
NB 1,8 vyrobená : 14/12/1998, LSD, SPORT SUSP, stříbrná
NC 1,8. šedá
NC 2,0. bílá
Uživatelský avatar
petr007
 
Příspěvky: 971
Obrázky: 1
Registrován: 28 bře 2010, 09:18
Bydliště: Mělnicko

Re: Forum II.

Příspěvekod PavelS » 28 bře 2010, 20:31

Jasný, rozhodně je lepší jednaosma... Většinou byly líp vybavený apod. Já mluvil o tom, že deset let starý auto bych hledal spíš v evidentně super stavu. Ta jednaosma nemá zas takovej rozdíl ve výkonu - opravdu znát je až to FL.

Každopádně držim palce ať dovezeš mazlíka - ostatně u MX-5 uděláš chybu těžko 8-)
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Forum II.

Příspěvekod dopr » 28 bře 2010, 20:33

PavelS píše:Ta jednaosma nemá zas takovej rozdíl ve výkonu - opravdu znát je až to FL.

s tim proste nesouhlasim :roll:
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Forum II.

Příspěvekod PavelS » 28 bře 2010, 20:53

dopr píše:
PavelS píše:Ta jednaosma nemá zas takovej rozdíl ve výkonu - opravdu znát je až to FL.

s tim proste nesouhlasim :roll:


Beru - já mluvim ze zkušeností - moje 1.6 vs víc 1.8em... Víc znát to bylo až na dálnici, jinak prostě ne. :twisted: Na srazech sme dělali s klukama vylomeniny typu že sme si nechali ujet skupinu a pak si ukázali kvalt. Třeba dvě - pak se odpočítalo a drtilo se pár zatáček... Nebo akcelerace při popojíždění po dálnicích apod - 1.8 mi začali ujíždět až nad tu stovku. Nemám důvod si to vymejšlet :)
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Forum II.

Příspěvekod dopr » 28 bře 2010, 21:15

napodobne. Stejny motor, jen malinko slabsi 79kW jsem mel 3 roky v MX-3. Auto je vahove srovnatelne s mx-5, a proste 1,6 se do otacek tolik nechce, a ani nahodou nema srovnatelny zatah od 3500 RPM. Jedine, s cim muzu u sebe polemizovat, je 6kvalt, ktery je naskladany vice na kratko. rozdil min. 30 koni / 0-100 (7,9 vs. 9,7) na tak lehkem aute proste znat jde.
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Forum II.

Příspěvekod PavelS » 28 bře 2010, 21:27

Někdy to můžem zkusit, bude aspoň sranda :)
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Forum II.

Příspěvekod riderhenry » 29 bře 2010, 19:55

To me by spis zajimalo, proc je ten rozdil znatelny az u NBfl? Co ja slysel, tak ty 3kW jdou sotva poznat (to se neni ani cemu divit) a auto je dokonce pomalejsi nez seriova 1.8 NB s sestikvaltem, a to kvuli kolum a pneumatikam. Ale to mozna bude i pripad od pripadu jine... Kazdopadne vyhoda NBfl bude urcite minimalne ve spotrebe. Jestli je rozdil mezi 1.6 a 1.8 NB se da celkem jednoduse vycist z tabuelk - spotreba srovnatelna, vykon i kroutak lepsi, zrychleni lepsi... Dokonce i stejna sazba povinneho rucceni. Jedine, v cem by mohla 1.6 vyhrat, je vetsi "tocivost", o tom jsme i slysel. Popravde mi prijde i s 1.8 auto docela pomale, s 1.6 uz bych mel asi davno nainstalovane turbo, nebo to nejak podobne resil :)
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: Obsah 1.6 nebo 1.8 ?

Příspěvekod Marfil » 29 bře 2010, 20:38

Tak za sebe budu celkem stručný - fakt asi záleží na co kdo to auto chce.
Já jsem od začátku řešil přechod z choppera na kabrio - auto na pohodové ježdění.
Tady fakt zvítězilo NBFL 1,6. Oproti NB hezčí přední světla, atd...
Kdybych řešil sportovní charakter jízdy, asi bych ještě počkal na nějakou :? NBFL 1,8.... r.2001 a výš.
Aktuálně B.E.Z mx5
Uživatelský avatar
Marfil
 
Příspěvky: 497
Registrován: 27 led 2010, 11:09
Bydliště: Kolínsko

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze o čemkoli...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 80 návštevníků