No já vždy praktikoval kladivo a brzdovku, či nějaký odrezovač. Pořádně to nastříkat, pak pobouchat kladivem a pak to šlo.
NB 1.6 (81kW) 11.09.1999 Titanium Gray II NA 1.6 (66kW) 28.10.1996 Montego Blue Mica „Nejsme tak bohatí, abychom si mohli kupovat levné věci.“ - Baťa Organizace hromadných nákupů na IL se slevou Aktuální kolo
Včera jsme měli malé jubileum. 10 000km spolu. Za celou dobu odešla jen levá žárovka v předním světle!
Přílohy
Když je poloprázdná dálnice.
výročí
NB 1.6 (81kW) 11.09.1999 Titanium Gray II NA 1.6 (66kW) 28.10.1996 Montego Blue Mica „Nejsme tak bohatí, abychom si mohli kupovat levné věci.“ - Baťa Organizace hromadných nákupů na IL se slevou Aktuální kolo
Abych řekl pravdu, tak mě přesuny po dálnici moc nemusím, ale co mám dělat, když jsou všude Autobahny Většinou jezdím mezi 140 a 160. Víc už je to rachot jako prase ( i s HT). Beztak reálná rychlost byla jen 189.
Naposledy upravil Andre_fux dne 03 pro 2011, 21:24, celkově upraveno 1
NB 1.6 (81kW) 11.09.1999 Titanium Gray II NA 1.6 (66kW) 28.10.1996 Montego Blue Mica „Nejsme tak bohatí, abychom si mohli kupovat levné věci.“ - Baťa Organizace hromadných nákupů na IL se slevou Aktuální kolo
Tak to mě naopak, jak jsem si jí vezl po dálnici z Německa domů, tak mě nutila jet rychle moje majda těch 200 jsem si tam taky chvíli nechal, ale po dlouhodobější jízdě kolem 170 se začala mrška přehřívat...
Když ještě bylo světlo do 20h, tak jsem si dělal malý výlet do hor s malinkou zajížďkou cca 250km. Ale byl jsem vysmátý jak lečo a to stojí za tu zajížďku.
NB 1.6 (81kW) 11.09.1999 Titanium Gray II NA 1.6 (66kW) 28.10.1996 Montego Blue Mica „Nejsme tak bohatí, abychom si mohli kupovat levné věci.“ - Baťa Organizace hromadných nákupů na IL se slevou Aktuální kolo