GO motoru

Re: GO motoru

Příspěvekod Ryba » 06 lis 2011, 20:48

dík! když sem to onehdá na ebay hledal, tak sem právě tyhle bpz3 písty nenašel...

k tomu tvýmu motoru, fakt se nepřestávám divit, jak brutálně oddělanej ten motor máš...
Uživatelský avatar
Ryba
špion
 
Příspěvky: 1031
Registrován: 26 led 2010, 01:02

Re: GO motoru

Příspěvekod radep » 06 lis 2011, 23:39

Nepochopím, jak tohle mohl někdo udělat... kliku zničit a hlava taky vypadá špatně... Ještě že na blok nikdo nešahal, má standardní vrtání a nebýt toho že je podřený tak by byl v perfektním stavu (měřili jsme ovalitu a je ok). Takže kliku mám jinou od Zaplika, blok půjde na výbrus, nové písty, šály... Takže snad bude jako nový na jaře :) Už si asi nikdy nekoupím auto s motorem po go :) na začátku sice bylo všechno super, ale šlo to rychle do kopru... Co si člověk neudělá :)
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: GO motoru

Příspěvekod radep » 04 pro 2011, 01:33

Písty, šály, kroužky jsou doma... jenže se samozřejmě objevil problém :-) Pístní kroužky jsou na rozměr 83 mm (písty mám 83,5), po přibližném změření mi vychází vůle v zámcích 0,8 mm. V servisním manuálu je uvedena vůle 0,15-0,30 mm, maximum 1 mm. Každopádně mi přijde jako blbost mít v nově poskládaném motoru takovou vůlí v zámcích. Jaký je váš názor?
Takže nechcete někdo koupit kroužky? Pasujou na výbrus 83 mm a 83.25 mm. Nevíte kde sehnat nové a jakou značku případně? (na Auto Matějček jsem našel sice nějaké.. ale značku JC Auto neznám)...

Edit: tak jsem dneska měřil ještě přesah ve starém Zaplikově bloku (vrtání 83 mm) a naměřil jsem na nich šuplerou cca 1.3mm víc - takže bych se mohl dostat na vůli 0.3-0.4 v novém výbrusu... což by bylo přijatelné :-)
Přílohy
DSCF2105.JPG
DSCF2096.JPG
DSCF2092.JPG
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: GO motoru

Příspěvekod Zaplik » 04 pro 2011, 22:17

to mě docela těší na to že můj ex blok potkal ďábla :lol: každopádně pokud ti poslouží tak ti s ním přeji každý další úspěch má to v genech :D
bez turba dneska jezdí už jen sekačky
Zaplik
 
Příspěvky: 502
Registrován: 02 led 2010, 20:16
Bydliště: olomoucko

Re: GO motoru

Příspěvekod radep » 04 pro 2011, 23:19

Tvůj blok mám totiž doma, asi ho trošku vyčistím a zakonzervuju :-) nebýt té rzi tak je v pohodě (takže na výbrus dobrý snad)... Můj blok je v servise, takže ho nemám po ruce abych to mohl změřit... Do vánoc bude spodek hotový snad... jsem zvědavý jak se to povede... a jak bude jezdit s novými písty :-) v lednu nechám udělat hlavu a pak už to budu pomalu dávat dohromady...
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Předchozí

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 118 návštevníků