Odlehčování MX5

Re: Odlehčování MX5

Příspěvekod jardaj. » 07 led 2012, 12:26

Myslím že se dá dostat pod 900 kg, protože mám ještě escort RS turbo a ten váží 920 kg. Kdybych vyhodil zadní sedadla a nějaký blbosti tak se dostanu pod 900. Na Mazdě NC je origo baterka 35Ah, není tam rezervní kolo ale lepící sada, výfuk se dá udělat krátkej a vyvést na bok za předním kolem a místo tlumiče krátký dynamizér protože turbo dost kraválu sežere. J.
jardaj.
 
Příspěvky: 552
Registrován: 21 pro 2011, 18:38
Bydliště: Tišnov

Re: Odlehčování MX5

Příspěvekod Peter.Miles » 13 led 2012, 12:12

Zdravim, když tu udáváte tu váhu disků a pneu, nenašel ste někdo kolik váží OZ SUPERTURISMO GT 6,5x15 ? a na MXo je ET 37 nebo 43? A ještě jedna otázka, která tu nepadla, nikdo ste tu nezmínil odlehčení karoserie výměnou plechů za laminát, máte s tim nějaké zkušenosti nebo nevíte kde to sehnat? Sice sem jednoho dodavatele našel, ale neměl vůbec Mazdu v nabídce. Např. do Integry dělaj i komplet přístrojovku z laminátu :-) Každopádně pro info zde dávam link: http://www.pesch.cz/
Peter.Miles
 
Příspěvky: 40
Obrázky: 1
Registrován: 12 led 2012, 16:22
Bydliště: Plzeň

Re: Odlehčování MX5

Příspěvekod Winie » 13 led 2012, 13:01

vymenou dilu za laminat u mazdy taky moc neusetris. nejvic bys usetril na dverich, ktery jsou z celyho auta nejtezsi a pak vikem kufru. predni blatniky vazi par gramu a haupna je z hliniku. co se tyka palubky, tak to je taky jen takova skorapka. muzes vyhazet veci, ktery tam nepotrebujes. jako treba topeni, stredovej panel apod. ale tim usetris taky prd. jinak ty kola vazi 18,5 liber. coz je jestli se nepletu neco kolem 7,5 kg? a pokud se chces drzet vesmes serioveho rozmeru, tak vem ET43, ale budou pomerne dost zalezly. i kdyz to tim ET 37 moc nevylepsis :lol: nicmene co se tyka chovani auta, tak je to idealni stav.
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Odlehčování MX5

Příspěvekod Peter.Miles » 13 led 2012, 13:21

ok, díky za info :-) já se teda přiznam, že MXo nemam, ale zvažuju víc variant ve kterých má zrovna tohle docela velkou váhu (to myslim jako slovní obrat) :-) jen mi u ní chybí výkon, tak právě řešim možnost nákupu asi v německu nějaký NA 1,8 kolem 70k + 10k dovoz a papíry, potom odlehčení, brzdy, výkon (zatim sání, svody, výfuk, svíčky) a když to bude pořád málo, tak buď kompresor nebo turbo (to ještě nevim, nemam experience) :-) Při tom chci ale jí zachovat střechu, aby byla jak na okresky, tak na okruh :-)
Ale to sou jen mý představy a moc nevim, jak pujdou naplnit, jestli nevzít rovnou něco dražšího jako třeba M3 E36, s tou ale budou zase o dost vyšší provozní náklady.
Jinak mezi mý favority patří ještě: Integra Type-R, Civic Type-R, Impreza GT, Mini Cooper S (163k) a hlavně nějaká replika Lotuse Super Seven (třeba Robin Hood, Dax, Tiger atd. ale ty sou dost drahý, tak to je sehnat RHD a za 50k předělat na LHD)

Tak že sem z toho celej zmatenej :-) Preferuju náhon na zadek, ale časy na okruhu mi taky nutí koukat i na ostatní :-)
Peter.Miles
 
Příspěvky: 40
Obrázky: 1
Registrován: 12 led 2012, 16:22
Bydliště: Plzeň

Re: Odlehčování MX5

Příspěvekod riderhenry » 13 led 2012, 13:30

Winie píše:...ty kola vazi 18,5 liber. coz je jestli se nepletu neco kolem 7,5 kg?...


Melo by to byt 8.4 kg podle http://www.prepocet.cz/hmotnost/
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: Odlehčování MX5

Příspěvekod Peter.Miles » 13 led 2012, 13:35

aha, tak na to jak jsou pěkný, tak jsou taky pěkně těžký, tak ultraleggera to jistí :-)
Peter.Miles
 
Příspěvky: 40
Obrázky: 1
Registrován: 12 led 2012, 16:22
Bydliště: Plzeň

Re: Odlehčování MX5

Příspěvekod ADix » 13 led 2012, 14:18

myslím že originály kola z NB váží kolem 5kg? Jinak svíčkama a sáním u MX5 nic nezvýšíš...maximálně tím sáním hustokrutý zvuk vycházející od motoru (vlastní kušenost) :twisted: Pokud máš dost peněz tak to přifoukni a to bude teprve peklo.
...because still in progress...
ADix
 
Příspěvky: 1590
Registrován: 28 úno 2011, 13:13
Bydliště: Orlová, Moskva

Re: Odlehčování MX5

Příspěvekod Peter.Miles » 13 led 2012, 14:20

a přifouknout turbem nebo kompresorem? a co na kolik vychází a jaký sou problematiky s montáží a provozem? :-)
Peter.Miles
 
Příspěvky: 40
Obrázky: 1
Registrován: 12 led 2012, 16:22
Bydliště: Plzeň

Re: Odlehčování MX5

Příspěvekod ADix » 13 led 2012, 14:24

Víc ti řekne Borgi, Zaplík a další...můh názor podle toho co tu čtu je: chceš si stím pořád hráta ležet víc pod autem než v něm tak turbo a když chceš víkon a už se o to "nestarat" tak kompresor...cena? cca 60k? Ale po tom co sem se svezl v MX5 s kompresorem, tak to bylo fakt porno :mrgreen:
...because still in progress...
ADix
 
Příspěvky: 1590
Registrován: 28 úno 2011, 13:13
Bydliště: Orlová, Moskva

Re: Odlehčování MX5

Příspěvekod riderhenry » 13 led 2012, 14:34

Asi nejcastejsi NB kola vazi 6kg, jinak seznam s vahou najdes tady http://www.miata.net/faq/wheel_weights.html
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků