Za ucelem usetreni to moc smysl upravovat nema, ale spis je zajimavy potencial zvyseni vykonu. Ja najel pres 2000 km na pomer 50/50 a kdyz jsem to prevedl na cenu naturalu, tak se to rovnalo asi o 0,5-1l nizsi spotrebe, ale rozhodne bych tak nedoporucoval nikomu dlouhodobe jezdit, bez patricnych uprav. E85 na sebe vaze vic vodu (ostatne i dnesni "normalni" N95, kde je taky bioslozka - jedina paliva, ktera "lih" vubec neobsahuji, je Verva 100 a Carrera 100), takze je vse nachylnejsi ke korozi, obzvlast treba pri delsim stani (zazimovani...). Potom si taky moc nerozumi s gumou - hadicky casto popraskaji, objevuji se netesnosti atd. Takze to chce i upravu palivoveho systemu a dalsich gumovych soucastek, s kterymi prijde do styku. Ale tohle asi nebude pro upravce problem. Taky je zajimava kauza E10 z Nemecka, kde byl podil relativne zanedbatelny a stejne se to docela resilo a plno automobilek od toho dalo ruce pryc a zakazalo provoz na tohle palivo. Dalsi vec, ktera me odrazuje, je cenova nejistota - E85 je levny jen kvuli danovym ulevam (jinak by byl drazsi nez benzin...), ale jelikoz je tohle celkem hloupost a slepa ulicka, je docela mozne, ze se nekomu rozsviti a tohle palivo prestane byt dotovano, coz by pravdepodobne znamenalo jeho uplny zanik. Navic zrovna v mem okoli tohle palivo nabizi jen Unicorn, ktery ma casto problemy s COI a zrovna na vinohradech prestali z niceho nic E85 na nekolik mesicu nabizet (ted uz tam zase myslim je).
Muj nazor je takovy, ze o tom ma smysl uvazovat jako doplnek pri dalsich upravach s potencialem na nejakeho toho konika navic, ale jinak moc ne.