dopr: Tak myslim, ze Eibachy ti nikdo rozmlouvat nebude, i kdyz ted nevim, jake maji springrates - jestli jsou o 30% tvrdsi nez serie, jak se uvadi u MazdaSpeed (coz by mely byt ty stejne pruziny), tak budou podstatne mekci nez FlyingMiata pruziny
K tem tlumicum - cena je paradni, ale zase kdyz uz bys sel do zkracenych pruzin, tak mi prijde lepsi koupit primo tlumice, ktere na to jsou delane a poradi si s tim - jinak pravdepodobne nebudou fungovat tlumice na 100% a driv odejdou. Navic ty KYB GR2 jsou twintube, zatimco Bilstein (vsechny) jsou monotube tlumice (netvrdim, ze mam nejake ambice to za jizdy poznat
), ktere se navic daji i repasovat. Je ale jiste, ze Bilsteiny budou tvrdsi nez serie (a i nez ty KYB, ktere by mely mit podobnou charakteristiku) - otazka je, jestli to bude moc, nebo spis akorat. Jsou navrhovane na nemecke okresky, tak nevim
Zase kdyz to vezmu z druheho konce, tak moje Bilsteiny (a vsechny, co se na NAcka a NBcka davaly v zakladu) jsou jeste o poznani tvrdsi a stejne se s nima da celkem v pohode zit i na ceskych silnicich - klidne si to muzes vyzkouset, kdyz se pokusis nevnimat, ze cele auto nefunguje a zameris se jen na to, jak je nebo neni tvrde...
George: Tak ja predpokladam, ze mas seriove tlumice, takze bys asi nechtel tlumice se zkracenou pistnici a jinou charakteristikou na druhou napravu?
Nemam samozrejme zadny problem ti je podrzet, stejne tak i ty puvodni, co mam na aute ted - zalezi jen na tobe