riderhenry píše:Tak ja budu trochu za rejpala
Proc mas omezeny vyber na 1.6? Chapu, ze nekomu nizsi vykon nevadi (i kdyz vetsinou trpi i silnejsi motory nedostatkem vykonu, alespon po nejakem roku jezdeni, kdy si clovek zvykne...), ale proc chtit rovnou mensi vykon, kdyz to auto ma uplne stejne naklady na provoz? Jinak jestli z nejakeho duvodu chces NB, tak bych si spis jeste par mesicu pockal a koupil to, co chci vic, nez koupit auto, ktere vlastne nechci Pak bych se dival spis na soukromy prodej - v bazaru si automaticky vezmou par desitek tisic, ktere jim zaplatis ty, navic je tam vetsi sance, ze narazis na nekale praktiky (zkratka se tim zivi...).
Winie píše:Proč vlastně chceš nb? Jinak těm km bych i věřil. Je to přecijen kabrio. Málokdo ho používá pro velkéj nájezd. Navíc sám mám auto s 250 tis z roku 90 a jedinéj problém spojenej s nájezdem byl vydřeněj cep na klice, což byla drobnost za 300. No a pak byli ko tlumiče a pružiny.
Winie píše:Proč vlastně chceš nb?
bmxdave píše:Díky za rady. No za těch 67tis. vč. Eko poplatku se mi to zdá málo najeto, hlavně když je to z německa. Jinak Včera jsem psal tomu majiteli a psal že je dovezená v létě 2011 takže je to možné že to nebude mít stočený km.
bmxdave píše:NB nebo NA po roce 1992 bych chtěl radši protože prý z prvních 2 let někdy tekla vodní pumpa, nějaké těsnění atd. co je na tom vlastně pravdy? Sem to vyčetl s recenzí.
PavelS píše:bmxdave píše:Díky za rady. No za těch 67tis. vč. Eko poplatku se mi to zdá málo najeto, hlavně když je to z německa. Jinak Včera jsem psal tomu majiteli a psal že je dovezená v létě 2011 takže je to možné že to nebude mít stočený km.
Podle data dovozu poznáš jestli bylo stočeno nebo ne? Já neřikám, že to je stočený, ale co píšeš nedává smyslbmxdave píše:NB nebo NA po roce 1992 bych chtěl radši protože prý z prvních 2 let někdy tekla vodní pumpa, nějaké těsnění atd. co je na tom vlastně pravdy? Sem to vyčetl s recenzí.
to sou podle mě bláboly - o čem mluvíš sou provozní věci který můžou bejt v tahu i na 3 roky starým NC...
Pokud se týká NA, tak technicky sou lepší po upgrade v roce 1994, když začli s 1.8, ale to se týká diferáků, interiéru, podvozku - nemůžeš přeci řešit ročník dvacetiletých aut podle pravděpodobnosti různých těsnění/vodní pumpy. Já měl NA z roku 95 a pumpa se tam měnila po asi 200tkm (možná jen tesnění, nevim přesně už).
riderhenry píše:Tak ja budu trochu za rejpala
Proc mas omezeny vyber na 1.6? Chapu, ze nekomu nizsi vykon nevadi (i kdyz vetsinou trpi i silnejsi motory nedostatkem vykonu, alespon po nejakem roku jezdeni, kdy si clovek zvykne...), ale proc chtit rovnou mensi vykon, kdyz to auto ma uplne stejne naklady na provoz? Jinak jestli z nejakeho duvodu chces NB, tak bych si spis jeste par mesicu pockal a koupil to, co chci vic, nez koupit auto, ktere vlastne nechci Pak bych se dival spis na soukromy prodej - v bazaru si automaticky vezmou par desitek tisic, ktere jim zaplatis ty, navic je tam vetsi sance, ze narazis na nekale praktiky (zkratka se tim zivi...).
bmxdave píše:Asi se zajedu podivat na tu Bílou z Olomouce, je tu někdo z okolí, že by se na ni přijel podivat se mnou a poradit?
Henges píše:bmxdave píše:Asi se zajedu podivat na tu Bílou z Olomouce, je tu někdo z okolí, že by se na ni přijel podivat se mnou a poradit?
Kdyby jsi jel přes Vyškov tak bych si možná udělal výlet
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 80 návštevníků