od jardaj. » 20 úno 2012, 21:27
Ještě bych dodal že je to taky dost o péči. Měl jsem dost aut a někdy jsem se s nimi dost těžko loučil. Druhý auto mám Escort RS turbo (1986), všechno původní, nevyvařovaný, krasavec. 6 roků jezdil závody do vrchu, v r. 92 repase motoru a jezdím dodnes. 2x měněná vodní pumpa, generálka turba, 2x ložiska předních kol a 4x přední sklo. Každé 2 roky střik spodku a dutin. Je to svým způsobem unikát, protože jich bylo vyrobeno jen 2,5 tis. ks. kvůli homologaci a dnes je to už velmi cenný kus. Totéž u MX. Jinak pokud mě někdo neprovokuje tak na MX mám vynikající spotřebu. Kdybych to tady napsal tak mě asi ukamenujou. Jinak na můj vkus je tam moc elektroniky. Obešel bych se bez kontroly trakce, klimy a některých dalších. Kdybych byl mladší tak bych si koupil NA. Je syrovější, ale když se sníží a upraví tak je to krásný auto bez zbytečností !!! Toť můj názor. Jarda