Problém v 1500ot./min

Problém v 1500ot./min

Příspěvekod Frankie Sporty » 01 dub 2012, 12:51

Zdravím,
přes víkend jsem zjistil, že mi při 1500ot. otáčkách škrundá/chrastí něco od podvozku.. Motor ok, při neutrálu se to neděje.. Je to na rychlostní stupně 1,2,3.. Při pomalým rozjezdu se to ozve na 1-2sec a pak když se to dostane přes 1700ot. tak to přestane.. Na další převody už to nejspíš nejde přes hluk od jízdy slyšet.. Myslel jsem jestli něco s diferákem, ale když je to při různých rychlostech.. Takže jestli něco od spojky a nebo převodovky.. Ale pořád mám pocit, jako by to bylo slyšet spíše za sedadlem.. Nemáte někdo tušení?
No matter what you do in live... MAKE IT YOUR OWN!!
Uživatelský avatar
Frankie Sporty
 
Příspěvky: 199
Registrován: 02 úno 2011, 21:26

Re: Problém v 1500ot./min

Příspěvekod riderhenry » 01 dub 2012, 13:18

Nevim uz presne v jakych otackach, ale taky hodne odspodu se mi ozyval kryt vyfuku, ktery byl povoleny a diky vibracim delal v urcitem spektru otacek hluk.
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: Problém v 1500ot./min

Příspěvekod Sedrik » 01 dub 2012, 14:11

Děje se mi to stejné - cca do měsíce budu měnit brzdy, tak něchám prohlídnout celej výfuk - myslím si, že to je od něj. Je to takové kovové chrastění - u mě je to nejvíc slyšet, když jedu na 4 cca 60km/h a dám plněj plyn. Ale neozývá se to pořád, což mš trošku děsí.
Lost but not forgotten: MaX NBFL 1.8l LSD Silver Blues
BMW E90 325xi Japanrot
Sedrik
 
Příspěvky: 451
Registrován: 21 dub 2011, 19:21

Re: Problém v 1500ot./min

Příspěvekod Frankie Sporty » 01 dub 2012, 14:46

No tak aspoň v tom nejsem sám.. Taky budu měnit oleje, tak v tom někoho svezu, aby to slyšel a nějak zrušil.. Spíš jsem se jen chtěl informovat, abych s tím tedkon zbytečně nejel 100km a kvůli tomu zrubal třeba celou převodovku..
No matter what you do in live... MAKE IT YOUR OWN!!
Uživatelský avatar
Frankie Sporty
 
Příspěvky: 199
Registrován: 02 úno 2011, 21:26

Re: Problém v 1500ot./min

Příspěvekod Tomik » 01 dub 2012, 16:50

Tohle to je klasika.
Já už loni málem kupoval nový diferák. Ozývalo se kovové chrastění když klesaly otáčky z 2500 na 2000.
Letos se mi povedlo najít, že kousek za lambdou je urezlý ten protipožární plech a byl úplně volně. Plech šel pryč a je po chrastění :D
´92 NA, No ESP, No ASR, No ABS -> fun as Fu*k
Uživatelský avatar
Tomik
 
Příspěvky: 231
Registrován: 06 kvě 2011, 14:20
Bydliště: Praha

Re: Problém v 1500ot./min

Příspěvekod Andy4 » 02 dub 2012, 09:53

Tento druh hrkania poznám, vydáva ho kovový kryt medzi prevodovkou a výfukom.
fully restored NB '98 1.6 LSD
Uživatelský avatar
Andy4
 
Příspěvky: 357
Obrázky: 2
Registrován: 10 čer 2011, 13:59
Bydliště: KE/KS

Re: Problém v 1500ot./min

Příspěvekod Sedrik » 02 dub 2012, 18:27

Díky za info - já s tím takto jezdím už dlouho (stydím se za to :oops: ). Tak snad máte pravdu a bude to něco takového banálního :p
Lost but not forgotten: MaX NBFL 1.8l LSD Silver Blues
BMW E90 325xi Japanrot
Sedrik
 
Příspěvky: 451
Registrován: 21 dub 2011, 19:21

Re: Problém v 1500ot./min

Příspěvekod dopr » 02 dub 2012, 18:30

me to drnci uz od koupe auta. Uz se 2x odrezavaly, vyhazovaly, pripevnovaly ruzne plechove casti a jine blbosti a stejne to tam porad je. Neresim :)
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Problém v 1500ot./min

Příspěvekod Gulas » 03 dub 2012, 11:29

Sedrik píše:Děje se mi to stejné - cca do měsíce budu měnit brzdy, tak něchám prohlídnout celej výfuk - myslím si, že to je od něj. Je to takové kovové chrastění - u mě je to nejvíc slyšet, když jedu na 4 cca 60km/h a dám plněj plyn. Ale neozývá se to pořád, což mš trošku děsí.

Jsem na tom podobně. Nejvíc je to slyšet, když sešlápnu plyn na čtyřku a kolem 1800 ot. Trochu mě uklidňuje že v tom nejsem sám :)
Gulas
 
Příspěvky: 9
Registrován: 09 čer 2011, 13:42
Bydliště: Řevnice

Re: Problém v 1500ot./min

Příspěvekod Sedrik » 04 čer 2012, 20:29

Gulas píše:
Sedrik píše:Děje se mi to stejné - cca do měsíce budu měnit brzdy, tak něchám prohlídnout celej výfuk - myslím si, že to je od něj. Je to takové kovové chrastění - u mě je to nejvíc slyšet, když jedu na 4 cca 60km/h a dám plněj plyn. Ale neozývá se to pořád, což mš trošku děsí.

Jsem na tom podobně. Nejvíc je to slyšet, když sešlápnu plyn na čtyřku a kolem 1800 ot. Trochu mě uklidňuje že v tom nejsem sám :)


Tak jsem se konečně dostal k té výměně brzd a kluci zkoumali i výfuk a diagnóza - dodělává katalyzátor, nebo tlumič výfuku. Chtěl jsem se tedy zeptat - za kolik se dá sehnat kat a tlumič výfuku, resp. má cenu kupovat "jetý", nebo je lepší novej? A třetí dotaz - na elit.cz jsem nenašel kat na MX-5, ale jen jakejsi univerzální díl - brát/nebrat? Zkušenosti někdo máte?

Díííky
Lost but not forgotten: MaX NBFL 1.8l LSD Silver Blues
BMW E90 325xi Japanrot
Sedrik
 
Příspěvky: 451
Registrován: 21 dub 2011, 19:21

Další

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 201 návštevníků

cron