od radep » 05 čer 2012, 23:21
Válce trošku proměří i po sundání hlavy, zabere to pár minut, kdyžtak se ho poptej jestli by ti to neudělal (jestli na to má dutinoměr). Spotřeba oleje může být hlavou, každopádně se to nedá vyloučit.
Záleží co vše se bude dělat, jestli by tam měly jít i nové šály a kroužky, tak je lepší válce změřit a udělat honování - jestli budou v toleranci. Když ne tak jedině výbrus a nové písty, jinak to nemá cenu. Dělal jsem to teď na svém motoru. Ale je otázka zda se to vyplatí (zvláště když máš 1.6 - dají se sehnat).
E: mě taky nekouřil, žádný náznak vůbec... vlastně až po 15000 od té zprasené GO to začlo být vidět. Jestli ti teče olej tak je to pak jasně jenom těsněním. Nicméně ta ovalita se dá změřit tak jako tak

NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)