taky to vypadá že mám zazimováno. Minulou sobotu jsem si udělal hezký výlet za starými Datsuny a projel Mazdičku spolu s kamarádem co přivezl testovací Nissan 370Z a bylo to super. Dokonce mě pobavilo jak na tom kluzku a mlze bylo těžký s o 200koní silnějším Zetkem udržet krok s čipernou NA. (když jsme se vystřídali). Přijel jsem domů ale s totálně špinavým autem. Tak jsem jí pořádně vyčistil , nakonzervoval a jak tu píšete namazal gumové těsnění atd. a dal pod plachtu. Gárážuju jí pod suchým přístřeškem před garáží a myslim že to přes zimu vadit nebude (kolikrát mam dojem že suchý přístřešek kde je přísun vzduchu je lepší než stará garáž které bývají kolikrát vlhké (v těch gar. městečkách). Chtěl jsem jí dneska ještě projet a obrzdit trochu kotouče, ale začlo sněžit ! Začalo to brzo letos
Benzín jsme taky natankoval OMV 100 ,taky to vidim tak že je lepší přes zimu nechávat prémiový benzín, protože do Naturalu 95 cpou ty biosračky. Já třeba vidim že MG i Triumph GT6 na normální Natural 95 s náhradou olova nejedou zdaleka tak dobře a pravidelně jako když tankuju OMV 100 + náhradu olova.
Jinak asi nechám střechu nedovřenou , to jediný jsem nevěděl co je lepší, jestli panty docvaknout nebo ne. Jinak značky do depozitu nedávám, ale pojištovna mi nabídla při přihlašování sezoní pojistku za dobrou cenu a tak vlasně auto má značky celoročně, jen v období 1.11- 31.3 s ním nesmím jezdit , prostě povinný neplatí pro tuto dobu. Nevim jestli to nabízí všechny pojištovny.
No snad to ještě roztaje a v týdnu naposledy projedu, ale vidim to černě. Spíš vyndám baterku a hotovo. A taky řešim jestli startovat během zimy nebo ne. Mam dojem ale že startování bez dalšího projetí je spíš na škodu. Chce to nastartovat a alespoň pár KM kolem bloku odjet . (ale zas to chce aby bylo sucho a nebylo moc soli )