Vzduch pod víkem ventilů

Vzduch pod víkem ventilů

Příspěvekod LordJames » 13 led 2013, 22:41

Zeptám se jinak...tam kam smeřuje zelená šipka, to je určitě výdech (nebo se pletu?). Co modrá šipka? je to taky výdech, nebo tudy naopak vzduch přichází?
Obrázek
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
LordJames
 
Příspěvky: 2774
Registrován: 12 čer 2012, 18:55
Bydliště: Tábor

Re: Vzduch pod víkem ventilů

Příspěvekod Stepan P » 13 led 2013, 22:45

Obojí výdech.
NB98 supercharged + R888 ->>>> Most 1:58:10
MX-5 CUP pravidla pro rok 2019
Stepan P
 
Příspěvky: 160
Obrázky: 1
Registrován: 31 bře 2010, 23:07
Bydliště: Praha

Re: Vzduch pod víkem ventilů

Příspěvekod LordJames » 13 led 2013, 22:51

Díky. Proč má teda několik lidí na tom pravym vádechu takovej ten minifiltr? Jestli z obou vychází olejový výpary, tak ten filtr musí být za chvíli nacucanej olejem :shock:
Obrázek
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
LordJames
 
Příspěvky: 2774
Registrován: 12 čer 2012, 18:55
Bydliště: Tábor

Re: Vzduch pod víkem ventilů

Příspěvekod Stepan P » 13 led 2013, 23:11

Pravdu má ten chlapec :D
Ale není to tak hrozný. U atmosfér a lehce přeplňovanejch motorů to jsou fakt jen výpary.
Za celej minulej rok jsem měl v "catch tanku" jen orosený stěny a taky přeplňuju. Napojeno pouze na řidičovu stranu.
Pokud ale přeplňuješ víc (myslím, že 9-10 PSI a výše), tak už tam spadne něco víc.
NB98 supercharged + R888 ->>>> Most 1:58:10
MX-5 CUP pravidla pro rok 2019
Stepan P
 
Příspěvky: 160
Obrázky: 1
Registrován: 31 bře 2010, 23:07
Bydliště: Praha

Re: Vzduch pod víkem ventilů

Příspěvekod LordJames » 13 led 2013, 23:19

Takže nejlíp mít catch tank napojenej na oba výdechy? Nebo 2 tanky. U toho výdechu bez ventilu mi totiž praskla hadička, tak bych tam pro doplnění prostoru dal místo nový hadičky rovnou OCT. Nepřeplňuju vůbec.
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
LordJames
 
Příspěvky: 2774
Registrován: 12 čer 2012, 18:55
Bydliště: Tábor

Re: Vzduch pod víkem ventilů

Příspěvekod Stepan P » 13 led 2013, 23:36

Kdyby byl Tebou, tak bych tam teď koupil ten malej filtřík, kterej stoji do 100kč a po čase bych se podíval, jak moc je od oleje ;)
Ono jde právě o tuhle stranu, protože ty výpary odsud se pak chytají na klapce a je to pak (po těch několika tisících km) trošku špinavé :)
NB98 supercharged + R888 ->>>> Most 1:58:10
MX-5 CUP pravidla pro rok 2019
Stepan P
 
Příspěvky: 160
Obrázky: 1
Registrován: 31 bře 2010, 23:07
Bydliště: Praha

Re: Vzduch pod víkem ventilů

Příspěvekod Zaplik » 14 led 2013, 09:20

určitě odpojit a nahradit pak není tak zajebany sání, přeplňuju 1,2 baru a fouká to tama docela dost
bez turba dneska jezdí už jen sekačky
Zaplik
 
Příspěvky: 502
Registrován: 02 led 2010, 20:16
Bydliště: olomoucko

Re: Vzduch pod víkem ventilů

Příspěvekod pajo106 » 14 led 2013, 12:27

ten filtrik ma zmysel (resp. je to nevyhnutne) pouzit pri preplnani... tam kde je zelena sipka je spatny ventil, takze pri pretlaku v sani sa zavre a netlaci pod viko... naopak pri podtlaku (brzdeni motorem) odtial vzduch vytahuje...
a vystup kde je modra sipka je v serii napojeny do sania pred klapku, kde je vzdy podtlak... cize ako pisete, pokial motor nie je uplne v kondicii, moze zasierat klapku olejom... (na mojom bola pri 160tis km uplne cista)... pri preplnani to ale neni kam zapojit...resp. muselo by sa to zapojit za klapku a opat pouzit spatny ventil, inak by turbo ci kompresor nutne nutne tlacil pod viko ;) filtrik je uplne v pohode, ak aj nie je motor uplne v kondicii, vacsinu bordelu vytaha ten prvy vystup pri podtlaku, cez filtrik pojde minimum vzduchu, a skor v smere do motora ako von...
honda accord coupe 3.0V6/AT/200k/LPG
honda civic 4D 5G 1.5/AT/101k
honda NC700S ABS

ex: mazda MX-5 miata 96 1.6 turbo
pajo106
 
Příspěvky: 86
Registrován: 17 kvě 2011, 20:54

Re: Vzduch pod víkem ventilů

Příspěvekod LordJames » 14 led 2013, 14:02

diky pajo,pekne vysvetleny. radis filtrik nebo oct a zapojit nazpatek pred klapku?
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
LordJames
 
Příspěvky: 2774
Registrován: 12 čer 2012, 18:55
Bydliště: Tábor

Re: Vzduch pod víkem ventilů

Příspěvekod pajo106 » 14 led 2013, 15:19

co je oct? nooo filtrik je najlacnejsi a nic tym nepokazis..ak sa bude moc zasierat, tak bud urobit GO alebo dat catch tank :) a ten na spolujazdcovej strane by som nechal tak, pokial tade aj ide nejaky olej, zasieranie sania za klapkou nicomu nevadi... a aspon funguje odvetranie...pokial by tam nebolo podtlakove odvetranie, bude ti olejova hmla zostavat pod vikom a budu sa tvorit nadmerne karbonove usady
honda accord coupe 3.0V6/AT/200k/LPG
honda civic 4D 5G 1.5/AT/101k
honda NC700S ABS

ex: mazda MX-5 miata 96 1.6 turbo
pajo106
 
Příspěvky: 86
Registrován: 17 kvě 2011, 20:54

Další

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 213 návštevníků

cron