TO Buteo: Prave ze jsem si absolvoval kontrolu mezi UK a Franci, kontrolu v Nemecku i v CZ a vsude jsme pocitali hmotnost, obzvlast v Nemecku kvuli tachografu pro soupravy nad 3,5, auto bylo totiz firemni.
B+E jde teoreticky az na 7,5 t celkove hmotnosti soupravy, a hlavni duvod B+E je pro Kinder soupravy.
jinak platilo a myslim ze porad plati, jsme v EU, ze skupina B plati pro
soupravy do celkove hmotnosti 3,5t. Tj pokud mám auto které ma celkovou 2 t muzu za tim tahnout vozik o celkove 1,5 t. Dulezite je to celkovou hmotnost v TP, tzn. ze pokud taham za autem s celkovou 2020 kg 1500kg vozik potrebuju B+E. Pokud mám auto 1980 Kg a vozík 1500 stačí mi B.
Je to vyklad ktery byl loni platny a nemyslim si ze to posledni novela menila. a i kdyby tak:
Důležité pro stávající držitele řidičského oprávnění je, že rozsah jejich řidičského
oprávnění se novelou nijak nemění. Nové vymezení skupin řidičského oprávnění dopadne
až na nové držitele.
Mazda 3 a k tomu nějaký fašista.....