Vavris: Zadne ale
Nemyslel jsem "staricke" motory, ale ty soucasne (nejlepsim prikladem budiz treba GT86, i kdyz jsem v ni nejel...). A ze nejsou upravci, kteri nabizi reseni takoveho problemu? Kdo vi, jeslti to jde resit chiptuningem, ale urcite by pomohla laditelna jednotka (netusim, jak je v tomto smeru s GT86 a jinymi auty). Clovek, co se ladenim ECU zabyva a je zastupcem jednoho z vyrobcu laditelnych ECU mi sam rikal, ze by nemusel byt problem z 1.8 BP motoru dostat bez nejakych nasledku treba i 10% vykonu navic a podobne narusty se daji casto dosahnout i u jinych atmosferickych motoru... Ze maji (starsi) MX-5 "uzavernou" jednotku vim, ze zvedavosti jsem se na to driv ptal i nekolika chiptuningovych firem a v podstate se tak snazil oddelit ty serioznejsi od mene serioznich (jako treba ABC tuning, kde se jedna vylozene o podvod a uz na ne bylo podano nekolik trestnich oznameni, pokud je mi znamo). O smysluplnosti chiptuningu atmosferickych benzinovych motoru jsem se bavil na veletrhu i osobne se zastupcem jedne z firem a bylo mi receno, ze to nema smysl u zadneho auta s NA motorem...
Kazdopadne se rad necham poucit. Myslim, ze tohle tema tu neni kdo vi jak rozebrano (nemyslim ted chiptuning
).