přemístění rezervy pod auto - nbfl

Re: přemístění rezervy pod auto - nbfl

Příspěvekod cavan » 13 bře 2013, 00:18

no nejak sa mi nechce verit ze by rezerva mala plnit funkciu deformacnej zony.. netvrdim ze nie, ale rad by som si pozrel nejake simulacie ktore to dokazuju.. mohlo by to byt celkom zaujimave.. dalsia vec je ta ze aky silny naraz by to musel byt aby sa mohla rezerva chovat ako deformacka.. :geek:
EX - (NBFL 1.8 VVT PHOENIX, HT, S2K seats, GV lip, Vmaxx, cooling plate, frame rails)
IN SERVICES - NBFL 1.6 NEVADA powered by LPG

vyroba frame rails, cooling plate (info po SZ)

www.aliiscolores.com
Uživatelský avatar
cavan
 
Příspěvky: 1252
Registrován: 30 lis 2012, 08:58
Bydliště: Čachtice / Bratislava

Re: přemístění rezervy pod auto - nbfl

Příspěvekod riderhenry » 13 bře 2013, 00:38

Tady jeden clanek, jak ram dost mozna zachranil ridice MX-5 pri narazu ze zadu http://revlimiter.net/miata/bonk.html

Jak silny naraz by to mohl byt? Se podivej, jak se deformuje predni cast, kde je motor a dovolim si tvrdit, ze je i na naraz o neco vic optimalizovana. http://www.youtube.com/watch?v=MpO0g_-dTag Myslim, ze i v uplne beznych mestskych rychlostech by mohl velice jednodduse Mazde zmizet cely kufr. Treba u starych skodovek bylo hodne znat, jestli clovek narazil s rezervou nebo bez ni.

Tim nechci rict, ze vytazeni rezoervy = hazard se zdravim. Ale klidne muze fungovat jako vyztuha, ktera muze chybet. To bysme se ale asi museli zeptat v Hiroshime :D
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: přemístění rezervy pod auto - nbfl

Příspěvekod jardaj. » 13 bře 2013, 08:23

ridehenry to řekl jak si to myslím i já.
jardaj.
 
Příspěvky: 552
Registrován: 21 pro 2011, 18:38
Bydliště: Tišnov

Re: přemístění rezervy pod auto - nbfl

Příspěvekod Richi » 13 bře 2013, 08:43

Ciao 8-)
To já už osobní zkušenost mám. Zezadu do mě (měl jsem služebního formana) najela "nepozorná" řidička - ano, i já ji v duchu oslovoval zcela jinak :D .
Stalo se mi to v Praze na Švermově mostě, když jsem dobržďoval na konci fronty před semaforem. Já už skoro stál, ona nedobrzdila. Její rychlost mohla být sotva 20-30 km/hod.
Auto bylo cca o 15-20 cm kratší. Rezerva byla v prolisu podlahy skřípnutá tak, že nešla ani vypáčit. Jaká by byla deformace, kdyby tam rezerva nebyla neodhadnu, ale 100% o dost větší. Takhle zadek auta celkem OK vyrovnali na stolici.

:idea: Myslím, že právě kvůli deformační zóně - aby auto (natož náklaďák), které by narazilo zezadu, nemělo tendenci na MX-5 najet nahoru. je dno kufru i s rezervou umístěno tak vysoko.
Ale jak říkám, je to každého jeho věc, co preferuje. Jestli větší kufr, nebo zdraví :mrgreen:
stribrna MX-5 1.9i 2004, Hardtop
Uživatelský avatar
Richi
 
Příspěvky: 236
Obrázky: 64
Registrován: 03 črc 2012, 10:01
Bydliště: PRAHA 10 - Strašnice, GSM: 737 905 708

Re: přemístění rezervy pod auto - nbfl

Příspěvekod Mike » 20 bře 2013, 15:55

Teda řešit u miaty tohle mi přijde jako vcelku nesmysl, kdy to auto je strašná past tak jako tak :mrgreen:
U NA, to rozhodně, žádný funkce plnit nemůže - u NB, kde je pod podlahu v tom žlabu, už by teoreticky mohlo...ale jak říkám - s touhl diskuzí skončíme u Volva S80, 7er nebo u S-klády
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled...
různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koní
http://www.legendysilnic.cz
Dovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.
Obrázek
Uživatelský avatar
Mike
 
Příspěvky: 2275
Registrován: 20 dub 2010, 10:45
Bydliště: Křivoklátsko

Re: přemístění rezervy pod auto - nbfl

Příspěvekod mojžo » 21 bře 2013, 22:05

Chcem sa do toho budúci víkend pustiť, keď tak potom pridám fotografie. Robím to z dôvodu, že miesto rezervy je momentálne nádrž na propán-bután a na výlety proste rezervu treba, že
Uživatelský avatar
mojžo
 
Příspěvky: 919
Registrován: 12 úno 2013, 13:12
Bydliště: Košice, SK

Re: přemístění rezervy pod auto - nbfl

Příspěvekod whisper » 22 bře 2013, 11:54

Mojžo, ty máš čo, NA či NB?

// tak to nič...
Naposledy upravil whisper dne 24 bře 2013, 00:26, celkově upraveno 1
Ponúkam celý sortiment produktov SkidNation so zľavou pre členov - napíšte správu.

Radosť je moje palivo.
Uživatelský avatar
whisper
 
Příspěvky: 1151
Obrázky: 6
Registrován: 11 lis 2012, 17:25
Bydliště: Bratislava [SK]

Re: přemístění rezervy pod auto - nbfl

Příspěvekod mojžo » 23 bře 2013, 10:17

2000 NB 1.6 ciernej farby, A/C, 15" Enkei, interier a exterier intaktny
Uživatelský avatar
mojžo
 
Příspěvky: 919
Registrován: 12 úno 2013, 13:12
Bydliště: Košice, SK

Re: přemístění rezervy pod auto - nbfl

Příspěvekod mikee19 » 25 bře 2013, 13:44

tak dufam, ze sa ti to podari, rad by som to risil aj ja
NBFL 1.6 '01 | ME221 | Revent Turbo kit + TD04 | RX8 Yellows | Torsen T2 | AD08 | TR Lane RollBar
Uživatelský avatar
mikee19
 
Příspěvky: 264
Registrován: 17 úno 2013, 13:19
Bydliště: Kosice

Předchozí

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 269 návštevníků

cron