NBFL 6q

Re: NBFL 6q

Příspěvekod dopr » 29 bře 2013, 09:13

Prave ze 6kvalt nebyl konstruovan za ucelem nejakeho dalnicniho dlouheho prevodu, ale prave k tomu, aby byly jednotlive rychlosti bliz u sebe. Takze pak mas na kazdem kvaltu k dispozici optimalni otacky a vykon. Taky bych nemenil :)
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: NBFL 6q

Příspěvekod Mike » 04 dub 2013, 09:10

Fakt tam není šestka delší než pětka u 5q?
To že ty předchozí kvalty jsou kratší je mi jasný:)
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled...
různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koní
http://www.legendysilnic.cz
Dovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.
Obrázek
Uživatelský avatar
Mike
 
Příspěvky: 2275
Registrován: 20 dub 2010, 10:45
Bydliště: Křivoklátsko

Re: NBFL 6q

Příspěvekod riderhenry » 04 dub 2013, 09:36

Pokud vim, tak sestikvalty jsou minimalne dva. Pochybuju, ze buodu uplne stejne poskladane, uz jenom kvuli rouznym hodnotam zrychleni a maximalni rychlosti. Ja mam v 10AE sestku delsi nez petku u petikvaltu NB. ;)
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: NBFL 6q

Příspěvekod dopr » 04 dub 2013, 11:08

Mike píše:Fakt tam není šestka delší než pětka u 5q?
To že ty předchozí kvalty jsou kratší je mi jasný:)

Jo, je delsi, ale jen o fous.
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: NBFL 6q

Příspěvekod mcspeedyde » 08 dub 2013, 21:50

jeste 1 duvod:

Kazdej 6-kvalt by mel mit zaroven Torsen (samosvor)!!! (tj. verze Sport) A to uz je hodne velkej duvod... Pro me to kdysi (v roce 2007) byla podminka... Kdyz jsem presel na NC, tak sem to mel jasne... "pohorsit" jsem si nechtel - takze opet 6kv. se samosvorem... :)
mcspeedyde
 
Příspěvky: 84
Registrován: 31 kvě 2010, 11:52

Předchozí

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 49 návštevníků