od birda » 03 kvě 2013, 07:20
Moc jinejch způsobů není, přemejšlelo už nad tim tolik lidí...prostě se rozhodni, že buď budeš poklidný vyhlídkář s větrnou clonou a nebo rebel s rámem, čtyřbodama a skořepinama. Pak se dá i s rámem typu co mam já podle mě se skleněnym oknem vejít a rozpěru na pásy mít dozadu prohnutou v hlavnim oblouku.
Možná ale nakonec zjistíš, že tě z toho po dvou hodinách jízdy bolí prdel a záda a v tu chvíli bys byl rád za origo. Neni to kec, spíš je to o tom, jaký máš priority, a zrovna tvoje asi nejsou bolavá záda a zadek a nemožnost v autě udělat jakejkoli pohyb (třeba sahnout do kastlíku) pokud si připoutanej.
A to nemluvim o příslušníkách, ve středu mě měli dvakrát v oblibě...to sme si krásně prošli povinnou výbavu, bohudík sem sedačky ukecal na FIA homologaci a pásy mají Ečko.
Takže to řádně promysli, nechci tě odrazovat, jen bych se nebál jezdit rám a zachovat origo sedačky i pásy.
Silver NA 1.8 | custom made exhaust | IL NB radiator | rám AMD | sicny a čtyřbody