Kola a jejich vlastnosti

Re: Kola a jejich vlastnosti

Příspěvekod IvanGS » 08 říj 2013, 15:37

Co tyhle Ultraleggery na NBFL? Jsem trochu zmaten, co znamená ET37, oproti ET40 budou utopenější nebo naopak?

http://www.elektrony.cz/cs/alu-kola/kon ... 4x100-et37

Co byste zvolili, světlejší Titanium nebo tmavší Graphit:-)? Budou na tuhle krásku...
Přílohy
zbokukola.jpg
Nejkrásnější NBFL na světě!
Uživatelský avatar
IvanGS
 
Příspěvky: 876
Registrován: 12 čer 2012, 16:20
Bydliště: Bolehošť, Hradec Králové

Re: Kola a jejich vlastnosti

Příspěvekod George » 08 říj 2013, 16:05

ET je vzdálenost od středu disku k dosedací ploše na náboj, kladná směrem "ven", záporná dovnitř. Kola tedy budou víc vylezlá, ale záleží to také na šířce
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: Kola a jejich vlastnosti

Příspěvekod Zed » 08 říj 2013, 16:06

Ivane, s ET to je tak, že čím nižší číslo, tím leze kolo víc ven. Neověřoval jsem to, ale z mojí zkušenosti to vychází tak, že číslo odpovídá mm. Tzn. rozdíl v ET40 a ET37 by měl být 3mm, což ani nepoznáš.
charged "beauty"
charged beast
Miata simply begs to be driven hard!

MX-5 Cup 2018 - http://mx-5cup.cz/
Uživatelský avatar
Zed
 
Příspěvky: 970
Registrován: 25 úno 2011, 12:52

Re: Kola a jejich vlastnosti

Příspěvekod kousmen » 08 říj 2013, 17:20

Tak tak, disk o šíři 6" poleze se stejným ET o palec míň než 8" disk a zbytek se na milimetry doladí právě hodnotou ET, která značí posun dosedací plochy kola od jeho středové osy.
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Kola a jejich vlastnosti

Příspěvekod ZIZU » 08 říj 2013, 23:13

IvanGS píše:Co tyhle Ultraleggery na NBFL? Jsem trochu zmaten, co znamená ET37, oproti ET40 budou utopenější nebo naopak?

http://www.elektrony.cz/cs/alu-kola/kon ... 4x100-et37

Co byste zvolili, světlejší Titanium nebo tmavší Graphit:-)? Budou na tuhle krásku...



za me urcite ano! ultraleggery jsou pecky. ja osobne bych na mou volil bud ty titanium a nebo zlaty ala subaru, ale ty by k tvoji cerveny asi nesly :)
ZIZU
 
Příspěvky: 441
Obrázky: 1
Registrován: 09 bře 2012, 10:47

Re: Kola a jejich vlastnosti

Příspěvekod IvanGS » 09 říj 2013, 08:44

Třetí varianta je úplně černá leštěná. A co byste řekli lakovaným brzdičům a pokud ano, jakou barvu byste zvolili k červené na autě a tmavším kolům?

Takže k rozměrům: na autě mám teď, aspoň myslím, 6,5x16 ET40. Pokud tam budou 7x16 ET37, tak by měla být kola - díky šířce ráfku a nepatrně kvůli ET - trochu vylezlejší ven. Konkrétně - ráfek je širší o půl palce, tj. cca 12,7 mm, půlka z toho (bráno od středu ke kraji) je 6,8 mm + 3 mm dělá ET. Okraj ráfku bude tedy cca o 1 cm vystrčenější než je teď. Počítám správně?

Mimochodem, kolik ultraleggery 16" váží? Zaslechl jsem něco přes 6 kilo, ale nevím jestli je to pravda.
Nejkrásnější NBFL na světě!
Uživatelský avatar
IvanGS
 
Příspěvky: 876
Registrován: 12 čer 2012, 16:20
Bydliště: Bolehošť, Hradec Králové

Re: Kola a jejich vlastnosti

Příspěvekod birda » 09 říj 2013, 08:47

IvanGS píše:Takže k rozměrům: na autě mám teď, aspoň myslím, 6,5x16 ET40. Pokud tam budou 7x16 ET37, tak by měla být kola - díky šířce ráfku a nepatrně kvůli ET - trochu vylezlejší ven. Konkrétně - ráfek je širší o půl palce, tj. cca 12,7 mm, půlka z toho (bráno od středu ke kraji) je 6,8 mm + 3 mm dělá ET. Okraj ráfku bude tedy cca o 1 cm vystrčenější než je teď. Počítám správně?


Jojo, počítáš správně ;)
Obrázek
Silver NA 1.8 | custom made exhaust | IL NB radiator | rám AMD | sicny a čtyřbody
birda
 
Příspěvky: 370
Registrován: 18 zář 2012, 20:09
Bydliště: Stochov

Re: Kola a jejich vlastnosti

Příspěvekod George » 09 říj 2013, 19:33

o 8mm ven a o 2mm dovnitř
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: Kola a jejich vlastnosti

Příspěvekod IvanGS » 10 říj 2013, 09:32

Díky za detailní info.
Mám 2 favority - OZ Ultraleggera 7x16 ET37, hmotnost 6,46 kg, ale teď jsem narazil ještě na OZ Alleggerita HLT 7x16 ET30, kde je hmotnost ještě menší - 6,02 kg. Kolo je opriti Ultraleggera o něco dražší, ale je ještě lehčí. Co na něj říkáte, nemáte s ním někdo zkušenost a hlavně - půjde ET30 na NBFL se standardním podvozkem?
Přílohy
OZ Alleggerita HLT.jpg
Nejkrásnější NBFL na světě!
Uživatelský avatar
IvanGS
 
Příspěvky: 876
Registrován: 12 čer 2012, 16:20
Bydliště: Bolehošť, Hradec Králové

Re: Kola a jejich vlastnosti

Příspěvekod kubec99 » 10 říj 2013, 11:05

Iste ze pojde. Ja mam 16x8 ET 20, a auto znizene cca o 4-5cm a je to tak akurat aby sa koleso nedotykalo lemov.
Takze myslim ze 7x16 ET30 bude bez problemov ;-)
Obrázek
NBfl Sportive r.2001 1.8l, Torsen, 6st. prevodovka, BC Racing 6/5, Buddy Club P1 Racing SF...
Uživatelský avatar
kubec99
 
Příspěvky: 249
Obrázky: 8
Registrován: 09 bře 2010, 01:54
Bydliště: Okres Ilava SLOVENSKO

PředchozíDalší

Zpět na Kola, pneu a geometrie

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron