Páni, pred touto zimou som stihol 3x NB - moje a mojich kamošov. Skúsim sa rozpísať, keď tak, pýtajte sa.
Použili sme Resistin ML vo kovovej nádobe plus technický benzín a striekali pištoľou na zmesi s kompresorom.
Rozobrali sme nasledovné:
Tapacíra z dverí
Plasty na prahoch po otvorení dverí
Zmontovali sme plastové podbehy predných blatníkov
Kufor komplet - koberec, plastový deklík ľavo, batéria napravo.
Otvorili sme motorový priestor
Dvere jednoducho komplet kam to šlo, sme nastriekali ten Resistin. Predtým samozrejme pozrieť či je to čisté, aby sme nezakonzervovali blato.
Po zmontovaní plastových podblatníkov sme samozrejme vyfúkali blato, špinu preč.
Resistin sme natlačili di tých otvorov, v prahoch, ktoré sú pod tou plastovou lištou keď otvoríte dvere. Najlepšie do každého a poriadne sa tam vykrúžiť s pištoľou. Musí toho byť toľko, že to tečie cez dvere aj cez tie odvetrávacie otvory zdola pod auto.
Samozrejme Restistin aj na podbehy ktoré sú pod plastovými krytmi v predných blatníkoch. Všetko všetko.
V kufri - očistiť priestor batérie a toho plastového kastlíka a poriadne to tam natlačiť. Nech je to mastné. To isté sme urobili aj v tom priestore medzi kufrom a interiérom.
Pod autom - do nosníkov - sú tam otvory, treba to tam dať.
Motorový priestor nosníky - opäť - cez otvory natlačiť čo to ide.
To je asi tak všetko. Auto potom 2-3 týždne smrdí jak cyp, ale potom to vypáchne a nie je to už vôbec cítiť.
Ešte ma napadlo, že sme mohli vytrieskať voskom komplet podlahu. Je na to od Tectyl taký sprej. Prefúknuť to komplet cez brzdové trubky, podlahu... všetko. Prípadne aj to exponované miesto v zadnom blatníku, kde tak zostáva stáť ten bordel. Veď viete kde.
Dúfam že som to nenapísal ako manták. Keď tak, pýtajte sa